קבוצת אמן השלימה פרויקט איכות וטיוב נתוני לקוחות בחברת צים

הפרויקט מיועד לשפר את איכות השירות של צים ללקוחותיה בארץ ובעולם על ידי טיוב הרישום של נתוני הלקוחות הפרוסים על פני למעלה מ-120 מדינות בעולם בהן יש לחברה נציגויות. בסיס נתוני הלקוחות של צים כולל נתונים באנגלית אודות לקוחות החברה, המוזנים ע"י נציגי השירות הפזורים בעולם. המערכת של טריליום מתקננת את נתוני הלקוחות, כגון כתובות, מסננת רשומות כפולות, מאגדת רשומות מקושרות (למשל – קישור בין החברה לסניפים) וכו'. לאחר שלב התקנון, הסינון והאיחוד יופעל מודול המסייע לנציגי השירות בביצוע תחקור אוטומטי של בסיס הלקוחות לאיתור מהיר של לקוחות קיימים. המערכת משפרת את איכות הניתוח של ביצועי הלקוחות.
 
בפרויקט הוטמעו מודול Trillium Quality – לתחקור נתונים ולזיהוי נתונים כפולים על בסיס דמיון, לביצוע התאמה וקישור של נתונים ולביצוע מהלך הטיוב כולו וכן מודול Trillium Director – המחבר את כלי Trillium השונים ומפעיל אותם בזמן אמת באמצעות שירותי רשת (Web Services). שילוב שני הרכיבים מאפשר לצים לזהות נתונים כפולים בעלי רמת מורכבות גבוהה, לזהות רשומות שיש ביניהן קשר, לאחד נתונים לכדי רשומות אב ורשומות-בנות ולשמור על רמה גבוהה של איכות נתונים. המערכת תאפשר תחקור נתונים בזמן אמת.
 
ישי בן יצחק, מנהל ה-BI (בינה עסקית) בצים, אמר: "לאחר בחינה מעמיקה של החלופות הקיימות בשוק בנושא איכות הנתונים, בחרנו בכלי טריליום. רשימת הלקוחות שעברה תהליך טיוב מאפשרת לנו להעמיד בסיס יציב למערכות הטיפול הלקוח (CRM), ליצור קשר איכותי עם לקוחותינו ולנתח את ביצועי הלקוחות בצורה אמינה יותר.הכלים שקבוצת אמן הטמיעה בפרויקט מסייעים לנו בשיפור השירות – פרמטר חשוב בהתנהלות העסקית של כל חברה". 
 
גיא אופק, מנהל תחום טיוב נתונים בקבוצת אמן, אמר: "הפרויקט שביצענו עבור צים היווה אתגר מקצועי. טריליום הינו הכלי היחיד שבכוחו לענות על בעיית חיפוש הכפילויות בין רשומות על בסיס דמיון בין נתונים, ללא צורך בהתבססות על זהות הנתונים. אני סמוך ובטוח כי השימוש בכלי טריליום יפיק תועלת רבה ללקוח ויספק החזר על השקעה (ROI) מהיר".

דילוג לתוכן