פתרונות ייעודיים לספקי שירותי תקשורת

פתרונות חדשים של HP מאפשרים לחברות לספק שירותי תקשורת בהתאמה אישית דינמית, תוך תגובה מיידית לאופי השימוש – ומקסום התועלות המופקות מהתשתית
חברת HP השיקה פתרונות ייעודיים לספקי שירותי תקשורת, שמאפשרים להפיק בזמן אמת תובנות אודות פרופיל השימוש של כל לקוח. בכך ניתן ליצור חוויית משתמש טובה יותר, לחזק את נאמנות הלקוח ולהגדיל את נפח ההכנסות. הפתרונות החדשים מצטרפים לפורטפוליו המערכות התומכות לעסקים (BSS), שייקרא מעתה HP Real Time BSS.
בליבת הפתרונות נמצאת מערכת HP SNAP (Subscriber, Network and Application Policy), המאפשרת לספקי שירותי תקשורת לענות על הדרישה ההולכת וגוברת לאספקת שירותים מותאמים אישית לדרישות ולצרכים הדינמיים של כל לקוח. המערכת אוספת ומנתחת באופן רציף מידע אודות התנהגות המנויים, צריכת יישומים, תדירות השימוש ועוד, ומספקת למפעילי התקשורת ניהול דינמי של המדיניות, תוך שליטה ברוחב הפס המוקצה ללקוח, במודל החיוב, באופן השימוש ובאיכות השירות.
בזכות היכולת לנהל חוקי מדיניות ולבקר אותם בזמן אמת, יכולים ספקי השירות לספק שירותים מותאמים אישית, כגון אישור וחסימת גישה לשירותים וניהול יעיל של משאבים, במיוחד בזמני עומס ברשת.
להמחשה, במקרה של לקוח אשר צופה בשידור ישיר של משחק כדורגל באמצעות טלפון חכם ומתקרב למיצוי מכסת הגלישה החודשית שלו – HP SNAP מאפשרת להציע לו בזמן אמת חבילה אטרקטיבית לשדרג ולהרחיב את חבילת הגלישה, ישירות מהמכשיר ומבלי להפסיק את רצף הצפייה. זאת, על ידי קישור דינאמי בין חשבון הלקוח לבין מערכות ניהול ובקרת משאבי הרשת של הספק. כך הלקוח מרוצה יותר וספקית התקשורת זוכה להכנסה נוספת.
בפן התשתיות, יכולת הניתוח הרציפה של המערכת מאפשרת לספקי שירותי תקשורת מכל הסוגים (ניידים, קוויים וכבלים) לנצל באופן אופטימלי את התשתיות הקיימות, ולתכנן באופן מבוסס ומדויק יותר רכישות עתידיות, כולל רשתות הדור הבא וטכנולוגיות LTE (Long Term Evolution).
נתוני השימוש והצריכה הנאספים על ידי המערכת מאפשרים קבלת החלטות מושכלת אודות השקת שירותים חדשים, ותמיכה ביצירת קמפיינים מוכווני מגזר ואף מוכווני לקוח.
בפן צרכן הקצה, הפתרונות החדשים מאפשרים כלים מתקדמים יותר לבקרת צריכה של שירותים (כגון בקרת הורים על ערוצים, שעות שימוש ואו תכנים מוגדרים), לבחירת מודל תשלום התואם באופן מטבי את הצריכה בפועל, לגישה לשירותים מאמצעים מגוונים ועוד.
משה טוהר, מנהל פתרונות תקשורת ומדיה ב-HP ישראל, מסר כי "פורטפוליו HP Real Time BSS ובכללו HP SNAP, מאפשר לספקי שירותים להתגבר על המגבלות הקיימות של חיוב על ידי תעריף שימוש שטוח, להשיק ולתמחר שירותים המותאמים פרסונאלית ללקוחותיהם, ולממש אותם טוב יותר לכדי הכנסות. לצד זאת, הם מאפשרים לצמצם הוצאות תפעוליות ולהפחית את מורכבות התפעול, בזכות השימוש בבסיס אחיד ומשותף לכל הפתרונות והיישומים בפורטפוליו".
וין קוסטלו, סגן נשיא ומנהל כללי, Allot Communications, הוסיף: "העלייה הרציפה בתעבורת הנתונים ובדרישות הלקוחות, מחייבת את ספקי שירותי התקשורת הניידת ליישם כלים לניהול מדיניות בזמן אמת, בהתאמה ליישומים השונים. השילוב בין HP SNAP ל-Allot Policy enforcement and Deep packet inspection, יוצר פתרון שלם ודינמי לניהול מדיניות, שביכולתו לסייע לספקי שירותים להעשיר את חווית המשתמש ולהשיג אופטימיזציה של ההכנסות". Allot מנוהלת ע"י ITD (International Technology District) זרוע הפעילות של HP בישראל לקידום חברות טכנולוגיה בצמיחה.

 פתרונות HP Real Time BSS הוטמעו בהצלחה בקרב יותר מ-250 ספקי שירותי תקשורת מובילים ברחבי העולם, בהם: וודאפון פורטוגל, וודאפון ספרד, בל מוביליטי קנדה והאצ'ינסון 3G אוסטריה.

דילוג לתוכן