פשוט ליהנות מהשרות – רכבת ישראל מרחיבה את שירות הלקוחות

רכבת ישראל החלה היום בשדרוג האפליקציה הסלולרית שלה לגרסה הכוללת שירות תכנון מסלול גם בשפה הערבית, בנוסף לשפות האנגלית והעברית. השדרוג זמין לבעלי אייפון ואנדרואיד.
בחודשים הקרובים, צפויה רכבת ישראל להשיק את האפליקציה בגרסה חדשה (גרסה 2.0) בה יוצג ממשק משתמש חדש, ויכולות חדשות כגון שרות לקולות, מידע בזמן אמת, הודעות אישיות, תחנות מועדפות ועוד.

אפליקציית רכבת ישראל צברה עד היום כ-1.7 מיליון הורדות, כאשר בכל חודש ישנם כ-300 אלף משתמשים ייחודיים, העושים שימוש באפליקציה.
האפליקציה מציעה, מלבד תכנון מסלול ומחירי הנסיעה, אפשרות לרכישת חוזי נסיעה ב'רב קו', שעון מעורר לפני תחנת היעד ומסלולי טיולים ייעודיים למטיילים הנוסעים ברכבת ישראל.

כמו כן, רכבת ישראל מעדכנת היום, כי במהלך חודש אוגוסט בו עולה מספר הנוסעים ברכבת, תרחיב החברה את שעות פעילות של מוקד השירות והמידע לטובת לקוחותיה והוא יופעל במשך כל שעות היממה (מלבד בימים שישי-שבת, בו יופעל המוקד עד כניסת השבת ויחדש את פעילותו חצי שעה מצאת השבת).
במסגרת השירות ללקוחות הרכבת, ועל מנת לספק זמינות גבוהה, ימשיכו לפעול במהלך הלילה, מלבד המענה הטלפוני גם ערוצי הדיגיטל ובהם – צ'אט עם נציגי השירות דרך אתר הרכבת ומענה ב-SMS באמצעות הטלפון הסלולארי.
מוקד השירות של רכבת ישראל מאויש בעשרות נציגים ומעניק שירות במגוון שפות (אנגלית, ערבית ורוסית), באמצעות מגוון ערוצי גישה שונים לקבלת שירות ומידע לנוחיות הלקוחות לפי בחירתם, הן ערוצים דיגטליים (פייסבוק, צאט, SMS, טפסים מקוונים) והן מסורתיים (טלפון, פקס, מכתב).
שרות הלקוחות ברכבת ישראל עובד בשיטה רב ערוצית, כך שהלקוח יוכל לקבל מענה מעולה בכל דרך שיבחר.

לדברי בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "חודשי הקיץ מאופיינים ברכבת ישראל בתנועה ערה של לקוחות מזדמנים – משפחות ותלמידים בחופשה – שאינם לקוחות קבועים של הרכבת וזקוקים לסיוע והכוונה בנסיעתם. על מנת להיערך ולספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, תגברנו את מוקד השירות, עדכנו את האפליקציה ורציפי התחנות יתוגברו בדיילים, על מנת לספק שרות זמין ומענה בכל רגע".

 

דילוג לתוכן