פרודוור השלימה הטמעת מערכת CRM לניהול פניות בקרן מכבי

קרן מכבי היא עמותה הפועלת לצידה של "מכבי שירותי בריאות".
המערכת מאפשרת ניהול פניות מבוטחים לקבלת סיוע, החל מהמגע הראשון במרכזים הרפואיים ועד לשלב מימוש הסיוע בבתי מרקחת וקבלת סיוע כספי. היקף הפרויקט מוערך בכמיליון ₪
Prodware ישראל, מקבוצת Prodware הבינלאומית, המתמחה ביישום פתרונות Microsoft Dynamics, השלימה פרויקט להטמעת מערכת Microsoft Dynamics CRM לניהול פניות מבוטחים בקרן מכבי. קרן מכבי היא עמותה הפועלת לצידה של "מכבי שירותי בריאות". היא עוסקת בתחום רווחת החבר ומספקת שירותי בריאות למבוטחים בקופה.

המערכת, המבוססת Microsoft Dynamics CRM 2011, תספק חידושים עשירים במתן שירות וסיוע למבוטחים. עלות הפרויקט מוערכת בכמיליון ש"ח.

המערכת משתלבת בכלל מערך ה-IT של מכבי שירותי בריאות, ומשמשת לניהול הפניות השונות לקרן. המערכת מתממשקת לכלל מערכות הארגון באמצעות פלטפורמת ESB, וכוללת חידושים כגון יצירת תשלומים למבוטחים, הדפסת מסמכים, מערכת ניהול תרופות, מערכת חשבונאית, ארכיון, הפקת תשלומים ודוחות ניהוליים. המערכת מאפשרת ניהול פניות למבוטחים לקבלת סיוע החל מהמגע הראשון במרכזים הרפואיים ועד לשלב מימוש הסיוע בבתי מרקחת וקבלת סיוע כספי. המערכת משרתת כ 2000 משתמשים במכבי ואלפי מלקוחות הקופה הזקוקים לסיוע.

אנטון צ'רניקובסקי , מנהל ה- Professional Services בחטיבת CEM ב- Prodware, מציין כי "מדובר במערכת ייחודית שתייעל את התהליכים הלוגיסטיים סביב ניהול פניות מבוטחי מכבי שירותי בריאות לקרן הקופה. המערכת מספקת טכנולוגיות חדישות בתחום, הצפויות לבצע שינוי משמעותי באיכות השירות של הקרן וקיצור משמעותי של זמן הטיפול בפניות ותאפשר לעובדי הקופה לתת שירות טוב יותר למבוטחיה".

אילן אדם, משנה למנכ"ל ומנהל הכספים של קרן מכבי: "המערכת החדשה מהווה "קפיצת מדרגה" בכל הקשור לטיפול בפניות של חברי הקרן הנזקקים לסיוע במימון צרכים רפואיים, והכל תוך ייעול תהליכי העבודה, קיצור זמני התגובה למתן מענה וכן בהטמעת יכולות מתקדמות לניתוח ולבקרה עד לרמת הבקשה הבודדת".
 

דילוג לתוכן