פייסבוק הכריזה היום על ציון דרך משמעותי: יותר משני מיליון מפרסמים פעילים

זינוק מרשים ביחס ל-1.5 מיליון לפני חצי שנה ומיליון לפני שנה וחצי. בנוסף, החברה מכריזה על אפליקציית ניהול מודעות חדשה שנועדה לסייע לעסקים לנהל קמפיינים מכל מקום באמצעות המכשיר הנייד. (צילומי מסך מצורפים).

לכ-35% מהעסקים הקטנים בארה"ב אין נוכחות באינטרנט בכלל, אבל יותר מ -30 מיליון עסקים ברחבי העולם מפעילים עמודי פייסבוק עסקיים כי הם בחינם, קלים לשימוש, והם עובדים מצוין גם במובייל. להלן שלוש הסיבות מדוע יותר עסקים פונים לפייסבוק במטרה לצמוח:

 

1.     קל ופשוט – הכלים של פייסבוק קלים במיוחד לשימוש. 80% מהמפרסמים בפייסבוק ברבעון האחרון של 2014 השתמשו בכלי הפרסום הפשוטים של פייסבוק – קידום פוסטים ממומנים.

 

2.     נייד – המעבר של הצרכנים לסלולר הוביל יותר בעלי עסקים להשתמש בכלי המובייל של פייסבוק בכדי להגיע ללקוחות שלהם ולנהל את העסק. כך למשל, 15 מיליון עסקים קטנים ובינוניים משתמשים באפליקציית ניהול העמודים של פייסבוק בטלפון נייד.

 

3.     אפקטיבי – פייסבוק כבר הוכיחה לעסקים שפרסום מודעות עובד: אנחנו רוצים לוודא שכל דולר שהם מוציאים על פרסום ישפר את השורה התחתונה שלהם. כלים כגון Conversion Tracking כבר מסייעים לעסקים קטנים ובינוניים למדוד את אפקטיביות הפרסום.

דילוג לתוכן