פיילוט חדש של UPS בניו-יורק יאפשר לשליח להשאיר את החבילה בבית הלקוח גם ללא הימצאותו

מדובר בפתרון נוסף שמטרתו להתגבר על אתגרי המייל האחרון במשלוח אי-קומרס. המסירה בבית הלקוח תתבצע בתיאום מלא עם הלקוח מרחוק

 

הפיילוט עתיד להתרחב גם לישראל

 

ענקית השילוח UPS החלה בפיילוט חדש בניו-יורק המאפשר לשליחי החברה להיכנס לבית הלקוח ולהשאיר את החבילה שהזמין גם ללא הימצאותו. הפיילוט נעשה בשיתוף חברת Latch המספקת התקני גישה חכמים ומאובטחים לבתים.

 

הפיילוט החל בתחילת השנה במנהטן וכלל את הבניינים בהם נמצאים התקני גישה חכמה של Latch. בכדי למנוע חשש לפריצות וגניבות ב-UPS נתנו דגש מיוחד לטובת תיעוד וזיהוי מלא לפני מסירת החבילה – שליח UPS מגיע למסור את החבילה ומזדהה בצורה דיגיטלית במצלמת הכניסה של הדלת וממתין לאישור הזיהוי של הלקוח לטובת הכניסה לבניין או לבית, לאחר קבלת האישור הדלת נפתחת וניתן להשאיר את החבילה.

 

כעת UPS מרחיבה את הפיילוט לברוקלין ואף צפויה להגיע למקומות נוספים בארה"ב ובעולם. מ-UPS בישראל נמסר כי בעתיד הפיילוט ככל הנראה צפוי להתרחב ולהגיע גם לישראל.

 

ג'רום רוברטס, סגן נשיא חדשנות ב-UPS ציין כי "השימוש בהתקני גישה חכמים על דלתות בניינים ובתים הוא צעד גדול קדימה עבור חברות שילוח החבילות. קיים קושי במסירה בטוחה של חבילות ומשלוחים במגורים עירוניים וצפופים, במיוחד במקרים בהם אנשים לא נמצאים בביתם. התקני גישה חכמים מאפשרים לנו גישה יעילה למסירת המשלוחים לבנייני מגורים ולהשאיר חבילות בבטחה בלובי או בחדרי אחסון ללא הצורך במפתח."

דילוג לתוכן