פורסטר הכריזה על ServiceNow כמובילת קטגורית כלי ניהול אסטרטגים (PPM)

חברת ServiceNow, מובילה עולמית בתחום של תהליכי אוטומציה חכמים בענן, מדווחת כי חברת המחקר פורסטר הכריזה על פתרון ה- ITSM של ServiceNow כפתרון המוביל ברשימת כלי הניהול האסטרטגים לרבעון 3, 2017.
ServiceNow קבלה את הדירוג הגבוה ביותר, האפשרי, בקטגוריות: ניהול מוצר, אינטגרציה ותמיכה, אסטרטגית מוצר, קשרי שותפים, כמו גם, הדירוג הגבוה ביותר מבין כל היצרנים, בקטגורית ניהול פורטפוליו. בדוח נכתב כי "לקוחות הדגישו כי היתרונות המשמעותיים של הפתרון: ידידותי למשתמש, תורם ליצירת רצף תהליכי זורם וגמיש, ובעל יכולת גבוהה לשינוי קונפיגורציה."
לפי פורסטר, כלי ניהול-פורטפוליו אסטרטגים (PPM), חיוניים במיוחד בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, ומסייעים במניעת בזבוז של משאבים. עובדה זו מוכיחה כי חברות צריכות לנקוט בגישה ממוקדת-פורטפוליו לתכנון אסטרטגי ולתהליך שחרור מוצר מוצלחים.
בגירסה האחרונה שהשיקה ServiceNow, מוקדם יותר השנה, שולבו מספר אפליקציות ITBM חדשות. אפליקציות חדשות אלה מספקות למנמ"רים 'חמ"ל הוראות עסקי' לניהול ה- IT של הארגון, על פי הקריטריונים של ניהול יחידה עסקית. עם נראות של כל הפרויקטים והאפליקציות, כמו גם, תובנות כלכליות הכרוכות בעלויות הדילוור, הם יכולים לנהל את המשאבים ואת התקציבים כך שיתמכו במטרות הארגון.
"על מנת להצליח בהובלת תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים, מחלקות ה- IT בארגון צריכות ליישר קו עם העקרונות המנחים ניהול יחידה עסקית," אמר קארל ואן דר פול, מנהל כללי, ניהול IT עסקי, ServiceNow. "מסיבה זו עשינו הרחבה משמעותית לפתרונות ה- ITBM שלנו, כולל הוספת אפליקציה לניהול פורטפוליו, פורטלים חדשים ליצירת גישה משופרת למידע ומוצר ניהול נכסי תוכנה חדש. הרחבות אלה מאפשרות למנהלי ה- IT בארגונים לאמץ בקלות אוריינטציה עסקית לתכנון ולדלוור מוצרים ושירותים ללקוחות."

שיטת המחקר:
עבור מחקר זה, פורסטר העריכה יצרנים מובילים ב- 27 קטגוריות, שקובצו לשלוש קטגוריות-על: סל פתרונות עכשווי, אסטרטגיה ונוכחות בשוק. הדוח מראה כיצד כל ספק מודד ומסייע למומחי הארכיטקטורה הארגונית (EA) ומנהלי הפורטפוליו (PMO) לעשות את הבחירות הנכונות. להורדת המחקר הקליקו כאן. למידה נוסף אודות אפלקיציית ITBM של ServiceNow הקליקו כאן.

דילוג לתוכן