עיריית ירושלים בחרה במערכת CRM של מיקרוסופט

הטמעת המערכת, על ידי חברת גארדיאן מקבוצת מלם-תים, תאפשר קיצור זמני המתנה וטיפול מהיר ויעיל יותר בתושבים. היקף הפרויקט: כ 2 מיליון שקל.עיריית ירושלים בחרה במערכת CRM של מיקרוסופט לניהול מוקד השירות לתושבים. הטמעת המערכת במוקד 106 של עיריית ירושלים וב 40 מחלקות נוספות בעירייה בוצעה על ידי חברת גארדיאן מקבוצת מלם-תים ומאפשרת קיצור זמני המתנה וטיפול מהיר ויעיל יותר בתושבי ירושלים. הפרויקט ארך כשנה והיקפו הכספי עומד על כ-2 מיליון שקל.
 
המערכת, שמבוססת על Dynamics CRM מבית מיקרוסופט ומתממשקת למערכת BI מבוססת SilverLight של העירייה, מהווה את השדרה המרכזית של מערך השרות לתושב ירושלים. המידע המתקבל במערכת משמש את נציגי העירייה במתן מענה לפניות התושבים. המערכת מהווה One Stop Shop ויישומה משפר משמעותית את זמינות המידע לנציג אודות התושב וצרכיו ומאפשרת לו לספק שירות מתקדם, תוך קיצור זמן המענה והטיפול בלקוח.
 
למערכת למעלה מ-500 משתמשים בהנהלה, במוקד 106 ובמחלקות השונות. המערכת נותנת מענה ליחידות שונות בעירייה ביניהן: לשכת ראש העיר, מחלקת שומה וגביה, אגף הרווחה, החניה, שירותי הכבאות ועוד.  בעתיד צפויה המערכת להגיע גם למכשירי הטלפון החכמים של נציגי העירייה באמצעות אפליקציה מותאמת.
 
פלטפורמתDynamics  של מיקרוסופט הינה תשתית XRM המאפשרת מגוון רחב של יכולות ויישומים דוגמת ניהול קשרי לקוחות, שבאה לידי ביטוי בפרויקט הנוכחי. בין השאר מאפשרת הפלטפורמה ניהול נכסים, ניהול תהליכים משפטיים, ניהול סיכונים, ניהול תורים ועוד. כל אלה, מאפשרים את שיפור השירות וצמצום הפער בין העירייה לאזרח.
 
"הציפייה של תושבים ואזרחים כיום היא לשירות יעיל ודינמי, אישי, מקוון וליכולת יצירת תקשורת דו כיוונית עם גורמי ממשל בכלל ועיריות בפרט", אומרת טל שטיינמן, מנהלת קבוצת ממשלה במיקרוסופט ישראל, " פלטפורמת  Dynamics Microsoft  בעיריית ירושלים מאפשרת ניהול מודרני וחכם של קשרי ממשל-תושב אלה ומאחדת, בנקודת ממשק אחת, את כלל השירותים והתהליכים המתבצעים בין העירייה לתושב. העירייה נהנית מראייה רחבה וכוללת של כל תושב והתושב נהנה משירות אישי וזמין".
 
איתמר קורנפלד CIO (מנמ"ר בעיריית ירושלים) מסר שיישום מערכת Dynamics CRM Microsoft השתלב בצורה טובה ומהירה עם מגוון מערכות המידע בעיר ומאפשר לאגף המחשוב לספק פתרונות מהירים וגמישים לצרכי האגפים השונים בעיר. כלי ה XRM של DYNAMICS מאפשרים לאגף לפתח במהירות ויעילות מענה לדרישות המשתנות של המנהלים בעירייה המודרנית.
לדברי הקטור מסטרמן מנהל האגף לאיכות השירות בעיריית ירושלים: "מערכת  Microsoft Dynamics CRM מספקת ניהול לקוחות פשוטיותר ומאפשרת לנו לייעל ולשפר את השירות לתושבי ירושלים כאשר השימוש במידעאודות הלקוח ופנייתו מתבצע בזמן אמת. מדובר בתפיסת שירות מודרנית וחדשנית שאינה קיימת ברשויות המקומיות האחרות. תפיסה זו מעמידה את התושב במרכז כך שכל פנייה מקבלת מענה זמין אישי ומהיר".
 
טל עמרם, מנכ"ל גארדיאן, מקבוצת מלם תים: "גארדיאן מתמחה בפרויקטים מורכבים בעולם ה-CRM  וככזו ניצלה את ההתמחויות שלה בעולמות התוכן הרלוונטיים לעירייה. הפרויקט בעיריית ירושלים, המבוסס על Microsoft Dynamics CRM הוא רחב יריעה ומשמש מחלקות שונות בעירייה תוך מימוש צרכיה הייחודיים של העירייה. גארדיאן רואה בעיריית ירושלים לקוח אסטרטגי וככזה יישמה פתרון אשר נחשב לחוד החנית הטכנולוגי בעולם המוניציפאלי."
 

דילוג לתוכן