סקר: צרכני המזה"ת ואסיה קונים יותר באינטרנט

סקר מסטרקארד האחרון להרגלי קניות באינטרנט מגלה כי מרבית הרוכשים מוצרים באופן מקוון מרוצים מחוויית הקניה. בודקים מחירים ומוודאים שהקניה בטוחהסקר הצרכנות באינטרנט נערך באוקטובר-נובמבר 2009  ב-14 מדינות במזה"ת, אפריקה ואסיה/פסיפיק, והעלה כי 36%-38% מהרוכשים באינטרנט מבצעים קניות באתרים קמעונאים של מוצרי חשמל, ספרים ואומנות, כרטיסי טיסה, בגדי נשים ואביזרי אופנה.
 
סקר דומה של מסטרקארד שנערך בישראל במהלך 2009 העלה כי 76% מבעלי כרטיס האשראי הישראליים מבצעים רכישות באמצעות האינטרנט, ורובן של מוצרי חשמל.
 
ממצאים נוספים:

קניות של מוצרי מכולת: 27% נוהגים לעשות קניות של מוצרי מכולת באינטרנט, לעומת 20% בלבד לפני שנה.
מתוכננים: 84% מהרוכשים באינטרנט מתכננים קדימה את הקניות באינטרנט.
כמה בעצם יבצעו את הקניה באינטרנט: 34% יבקרו באתר וירכשו בו את המוצר. 18% יבקרו באתר אבל ירכשו את המוצר אך ורק בחנויות שאינן מקוונות.
סיבות נפוצות לביקור באתרי מסחר מקוון: בדיקת מידע מעודכן אודות המוצרים (79%), בדיקת מבצעים (62%), וכוונה לבצע קנייה/ הזמנת מקומות (60%).
מה משפיע על חוויית הקניה: המשיבים ציינו בעיקר את מחיר המוצר הנרכש, רמת האבטחה בעת הקניה, ואפשרויות תשלום נוחות.
היום קל ונוח יותר: 74% אמרו שקל יותר לקנות באינטרנט לעומת 68% לפני שנה, ו-78% אמרו שנוח יותר לעומת 50% לפני שנה.

 
אל  הסקר המלא: http://www.masterintelligence.com/reports.jsp ; http://www.masterintelligence.com/index.jsp

דילוג לתוכן