סטארבקס ו- Tencent הכריזו על שותפות אסטרטגית – ישיקו מאפיין הענקת מתנות חברתית ב- WeChat הסינית

החברות ייצרו במשותף מאפיין להענקת מתנות חברתית בתחילת השנה הבאה, כדי לעודד קשר חברתי באמצעות הענקה מיידית של אהבה והוקרת תודה עם מתנות סטארבקס
הסכם השותפות ירחיב את השימוש ב- WeChat Pay אל חנויות סטארבקס בסין החל מה- 8 בדצמבר
סיאטל ארה"ב ושנז'אן סין, 7 בדצמבר 2016, (BUSINESS WIRE):
חברת סטארבקס (NASDAQ: SBUX) וחברת Tencent Holdings
(SEHK: 00700), ספקית מובילה של שירותי אינטרנט עם ערך מוסף בסין, חתמו על הסכם חלוצי לשותפות אסטרטגית במסגרתו ייצרו מאפיין חדש להענקת מתנות חברתית ב- WeChat, שירות התקשורת החברתית המוביל בסין לניידים. המאפיין יושק בתחילת 2017.
השותפות החדשה מציבה את סטארבקס כמותג הקמעונאי הראשון אשר משלב ב- WeChat הסינית הענקת מתנות חברתית, ברמה מקומית, וחווית תשלום דיגיטלי. המאפיין החדש שיהיה זמין ל- 846 מיליון משתמשים חודשיים פעילים (נכון לרבעון השלישי של 2016), יאפשר ללקוחות בסין להעניק מתנת סטארבקס לחברים או לאהובים, באופן מידי ונוח, ללא עיכובים. החל מהיום, לקוחות סטארבקס יוכלו גם להשתמש ב- WeChat Pay כדי לבצע רכישות בקרוב ל- 2,500 חנויות סטארבקס ברחבי סין (היבשת).
"סטארבקס ו- Tencent חולקות ערכים דומים כדי לאפשר חיבור אנושי גדול יותר דרך המוצרים והשירותים השונים שלנו. אני שמחה לחבור לחברה מובילה מבוססת ומכובדת בתעשיית המובייל והרשתות החברתיות בסין", אמרה בלינדה וונג, מנכ"ל, סטארבקס סין. "שותפות אסטרטגית חדשה זו תמנף את החוזקות של סטארבקס ושל WeChat, כדי ליצור פלטפורמת הענקת מתנות חברתית אמתית, המשלבת אופליין ואונליין, ואשר תעמיק את התקשורת עם לקוחותינו בדרך ייחודית ועוצמתית. בדיוק כפי שכרטיסי סטארבקס הם בין המתנות המוענקות ביותר ברחבי העולם, אנו שואפים להפוך למותג הדיגיטלי המוענק ביותר בסין".
"שיתוף הפעולה האסטרטגי בין WeChat ו- Starbucks מאפשר לנו להביא את חווית הקמעונאות הייחודית של סטרבאקס ישירות אל מאות מיליוני משתמשים של WeChat בסין", אמר אלן זאנג, סגן נשיא בכיר ב- Tencent. "אנו שמחים להיות השותף הנבחר של סטארבקס ומצפים לקראת העמקת החיבור עם המשתמשים שלנו באמצעות שירותים מוספים באיכות גבוהה".
סטארבקס מחויבת לחוויות דיגיטל חדשניות אשר מפתיעות, מענגות ומספקות חווית סטארבקס מועדפת עבור לקוחותיה ברחבי סין. פלטפורמת הענקת המתנות החברתית היא חלק מהנוכחות הדיגיטלית הגוברת של החברה, הממוקדת בחיבור עם הלקוחות דרך ערוצי דיגיטלי, כולל אפליקציית המובייל של סטארבקס, תוכנית My Starbucks Rewards ורשתות חברתיות.
מאפיין הענקת המתנות החברתית, אשר נוצר במשותף על ידי סטארבקס ו- WeChat, מעודד פעולות יומיומיות של טוב לב והערכה בין משפחה וחברים. לקוחות יהיו מסוגלים לבחור ממגוון מתנות סטארבקס ממותגות ומוצרים ולהוסיף מסר אישי של העברה, הכרת תודה או פשוט לרומם את היום למישהו. הזוכים לקבל פעולות פשוטות אלה של טוב לב יכולים לשמור את המתנות והזכרונות שלהם בחשבונות WeChat, ולפדות את המתנות שלהם בחנויות סטארבקס ברחבי סין, כדי ליהנות מחווית סטארבקס שאין כמותה.
כחלק מהשותפות, סטארבקס תציג את השימוש ב- WeChat Pay עבור רכישות בחנויות הקמעונאות שלה, במאמץ מתמשך להעצים את חווית החנות עבור לקוחות. חווית תשלום דיגיטלית זו, חופשית ממזומן, מאפשרת למשתמשים לשלם עבור המוצרים והשירותים שלהם ממכשירים ניידים. זו אחת משיטות התשלום הנפוצות ביותר בסין, כשיותר מ- 300 מיליון משתמשים מקשרים את כרטיסי הבנק שלהם עם WeChat או QQ, שירות דגל נוסף של Tencent החל ממרץ 2016.
היום אנו מכריזים על הרחבה מהירה של מערך החדשנות של סטארבקס בסין, אשר משלב חוויה יוצאת דופן בתוך החנות עם חווית דיגיטל Fourth Place. מוקדם יותר השנה, סטארבקס השיקה מערכת תשלומים ניידת בסין, שנועדה לספק לחברי My Starbucks Rewards דרך מהירה וישירה לשלם עבור רכישות באמצעות כרטיסי המתנה הנטענים שלהם במכשירים הניידים.

דילוג לתוכן