סופר-פארם מחפשת סטארט-אפים

מצטרפת כשותפה באקסלרטור SigmaLabs
ההרשמה מתקיימת בימים אלו

רשת סופר-פארם מצטרפת היום כשותפה לאקסלרטור SigmaLabs במטרה לאתר סטארט אפים בתחומי הקמעונאות והלייף סטייל.
כחלק משיתוף הפעולה, היזמים שיעמדו בתנאי התכנית וייבחרו ע"י האקסלרטור ייהנו מגישה ישירה לאנשי מקצוע מובילים בתחומי DATA קמעונאות ושיווק כשבסוף התהליך סופר-פארם תאפשר ליזמים שהתקבלו לבצע הוכחת היתכנות (POC) עם החברה במסלול מואץ שיאפשר לסטארטאפים לקדם את המוצר אותו הם מפתחים במהירות, תוך מתן פידבק והתאמת המוצר לשוק.

האקסלרטור SigmaLabs מפעיל תוכנית פרו-בונו במטרה לסייע לחברות סטארט-אפ ישראליות בשלבים מוקדמים להאיץ את פיתוח ובניית החברה, להכינן להשקעה ומכירות ולהגדיל את סיכוייהן להצליח. SigmaLabs נוסד לפני כשנתיים על-ידי קרן Entrée Capital ו- Yahoo! ועד כה הצטרפו אליו לאומי-קארד ו-Amazon AWS כשותפות. כיום SigmaLabs בעיצומו של המחזור השישי עם 89% אחוזי הצלחה של בוגרי התכנית בגיוס הון, ו-90% חברות סטארט-אפ פעילות שמגייסות עובדים.

עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר בסופר-פארם: "כרשת מובילה אשר שמה לעצמה למטרה להיות חוד החנית של ענף הקמעונאות בישראל אנו מחפשים כל העת חדשנות במגוון תחומים, בהם – חוויית קניה, בריאות ולייף סטייל, עולמות היופי וכעת עם השקת סופר-פארם אונליין אנו כל גם מחפשים לעמוד בחוד החנית של הלוגיסטיקה והשירות. ההצטרפות ל- SigmaLabsתאפשר לנו לתרום לקהילת הסטארט אפים בישראל, תוך חשיפה לטכנולוגיות חדשניות".

מודל האקסלרטור בנוי על מסלול בן שלושה חודשים בטכניקה ייחודית של Deep Mentoring, הניתן להם בהתנדבות על ידי צוות קבוע של יזמים מנוסים שמאחוריהם ניסיון בבניית חברות, , לצד מפגשים מקצועיים מגוונים, המותאמים באופן אישי ליזמי התכנית. בין המנטורים הקבועים של התוכנית: עידו יבלונקה (הקים ומכר את ClarityRay לחברת YAHOO אותה היום הוא מוביל בתל אביב), אבי אייל (יזם סדרתי ומשקיע), ערן ביילסקי (משקיע), רועי מן (DaPulse/Monday.com), מאיה גורה (MissBizz), אקי אלדר (הקים ומכר את secure Island לחברת מייקרוסופט), אלכס ליברנט (DoubleVerify), אורי הרמתי (HouseParty) ועוד.

מיכאל מיטרני, מנהל תחום חדשנות ודיגיטל בסופר-פארם: "סופר-פארם יכולה להוות סביבת פיתוח מצוינת לסטארט-אפים במגוון רחב של תחומים. מעבר לניסיון הרב שיש לנו בעולם השיווק והצריכה הקמעונאית, פיתחנו סט רחב של APIs שיקל על חברות להתחבר אלינו וליצור פונקציונליות חדשה לרשת ולצרכנים. בין אם מדובר במוצר שפונה לשוק הביוטי, למוצרים בעולם בית המרקחת והבריאות, או מוצרים שרלוונטים לחוויית הקניה בסניפים או באתר האיקומרס שלנו"

תאיר קובלסקי, מנהלת התכנית באקסלרטור SigmaLabs: "עבור סטארט-אפים מדובר בהזדמנות לפגוש חברה קמעונאית מובילה כמו סופר-פארם שנהנית גם מפרספקטיבה בינלאומית, ולקבל כבר בשלב ראשוני פידבק על המוצר ואפשרות להשיק ולבחון ייתכנות על גבי הפלטפורמות הרשת, תוך קיום דיאלוג שוטף עם מנהלי הרשת. בתכנית אנחנו שמים דגש על המוצר, ההתאמה לשוק ומציאת שותפים/לקוחות פוטנציאליים ליזמים שלנו, לצד ההכנה לסבבי ההשקעה השונים. ללא ספק, סופר-פארם תוסיף ערך חשוב בתהליך העבודה וההאצה של החברות שלנו ".

ההרשמה למחזור השביעי של האקסלרטור SigmaLabs נפתחת בימים אלו כאשר תוכנית ההאצה כוללת הדרכה מעמיקה בורטיקלים פתוחים, לרבות B2B, B2Cבשלבי pre-seed, לצד מגוון הטבות, חיבור ושיתופי פעולה עם הגופים המלווים והשותפים, מרחב עבודה משותף ועוד. לתכנית מוזמנים להירשם סטארטאפים בשלבים מוקדמים, בעלי צוות הכולל לפחות מפתח/ת אחד שעובדים על המיזם במשרה מלאה.

לפרטים נוספים אודות התכנית ותנאי קבלה: www.SigmaLabs.co
להרשמה למחזור השביעי של התכנית: https://www.f6s.com/sigmalabsaccelerator2018/apply

דילוג לתוכן