נס טכנולוגיות זכתה בחוזה מיקור חוץ בהיקף של 16 מיליון ש"ח

נס טכנולוגיות (NASDAQ and TASE: NSTC) זכתה בחוזה מיקור חוץ לארבע שנים עבור שירותי בריאות כללית, לאספקת שירותי תמיכת מחשוב (help desk) במתכונת של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. החוזה הינו בהיקף של 16 מיליון ש"ח והוא כולל אופציה להארכה לעוד ארבע שנים נוספות.
 
נס תספק את השירותים באמצעות מרכז שירות לקוחות מיחשוב (מש"ל) שיהיה ממוקם בנס ויפעל במודל של מדידת תפוקות על פי אמנת שירות.  במסגרת עבודתו ישרת המש"ל אלפי עובדים בשירותי בריאות כללית וישמש נקודת קשר יחידה (Single Point Of Contact) של אגף המיחשוב בכללית אל מול יחידות המטה, 14 בתי החולים של כללית, 8 מחוזות, ואל מול בתי מרקחת פרטיים העובדים עם כללית. המש"ל יספק מגוון פתרונות תמיכה, כולל תמיכת מומחים ביישומים יחודיים בתחום הבריאות ותמיכה בתקלות חומרה. המש"ל במתכונתו החדשה יופעל באמצעות מרכז התמיכה ללקוחות מיקור חוץ של נס טכנולוגיות (Unified Reference and Delivery Center – URD), מרכז תמיכת המחשוב הגדול מסוגו בישראל.
 
"נס טכנולוגיות מספקת לנו שירותי תמיכה משנת 2002 והיא הוכיחה שהיא שותפה מהימנה ביותר" אמר יחיאל גפנר, ראש אגף מיחשוב ומערכות מידע בשירותי בריאות כללית. "זכייתה של נס במכרז החדש, והמעבר למתכונת החדשה יסייע לנו לתפקד ברמה גבוהה עוד יותר של יעילות ויאפשר לנו לשרת את לקוחותינו בצורה הטובה ביותר".
 
"מרכז התמיכה במיקור חוץ של נס טכנולוגיות הוא בעל מוניטין באספקת שירותי תמיכה ברמה הגבוהה ביותר למשתמשים במערכות מיחשוב, בשורה של חברות וארגונים, והוא מטפל במיליון קריאות שירות בשנה של למעלה מ- 100,000 משתמשי קצה" אמר אפי קוטק, נשיא נס ישראל. "המרכז אושר לאחרונה לתקן ISO/IEC 20000 – התקן העולמי הראשון המיועד לניהול שירותי טכנולוגיית מידע – ופועל על פי מתודולוגיית ITIL V3 המבטיחה יישום מיטבי של השירותים".

דילוג לתוכן