נסטלה וסטארבקס סוגרות עסקה על רישיון גלובלי תמידי למוצרי הצריכה הארוזים ומוצרי הקייטרינג של סטארבקס

ווה, שווייץ וסיאטל, 28 באוגוסט 2018, (BUSINESS WIRE):

נסטלה וחברת סטארבקס הודיעו היום על סגירת עסקה שמעניקה לנסטלה את הזכויות לתמיד לשווק את מוצרי הצריכה הארוזים ומוצרי הקייטרינג של סטארבקס בכל העולם, מחוץ לבתי הקפה של החברה.

באמצעות השותפות, שתי החברות יעבדו באופן צמוד על המגוון הקיים של סטארבקס שכולל קפה קלוי וטחון, פולים שלמים וגם קפה נמס וקפה במנות. השותפות גם תנצל את הניסיון והיכולות של שתי החברות כדי לעבוד על חידושים במטרה לשפר את מגוון המוצרים שלה עבור אוהבי הקפה בעולם.

"השותפות הזאת מציגה את אג'נדת הצמיחה שלנו בפעולה, ונותנת לנסטלה מעמד שאין כמוהו בעסקי הקפה באמצעות חבילה שלמה של מותגים חדשניים. באמצעות סטארבקס, נסקפה ונספרסו אנחנו מפגישים את מותגי הקפה הכי איקוניים של העולם", אמר מרק שניידר, מנכ"ל נסטלה. "שיתוף הפעולה המצוין בין שני הצוותים הביא להשלמה מהירה של ההסכם הזה, שיסלול את הדרך ללכידת עוד הזדמנויות צמיחה", הוסיף.

ההסכם מחזק משמעותית את תיק הקפה של נסטלה בעסקי הקפה הקלוי והטחון פרימיום והקפה במנות בצפון אמריקה. הוא גם משחרר למותג סטארבקס התרחבות גלובלית במוצרי מכולת וקייטרינג, באמצעות ההגעה הגלובלית של נסטלה.

"השותפות הגלובלית עם נסטלה היא ציון דרך אסטרטגי חשוב בצמיחה של סטארבקס", אמר קווין ג'ונסון, נשיא ומנכ"ל סטארבקס. "המפגש של קמעונאית הקפה המובילה בעולם, חברת המזון והמשקאות הגדולה ביותר בעולם ובסיס ההתקנות הכי גדול ומהיר הצמיחה בעולם של מכונות קפה בבית ובמנה אחת מאפשר לנו להגביר את המותג סטארבקס ברחבי העולם תוך יצירת ערך לבעלי המניות שלנו בטווח הארוך".

בערך 500 עובדים של סטארבקס בארצות הברית ואירופה יצטרפו למשפחת נסטלה, כשהרוב נמצאים בסיאטל ולונדון. את ההתרחבות הבינ"ל של העסק יוביל המטה הגלובלי של נסטלה בווה, שווייץ.

ההסכם כולל מותגי קפה ותה ארוז כגון Starbucks®, Seattle’s Best Coffee®, TeavanaTM/MC, Starbucks VIA® Instant, Torrefazione Italia® coffee והפודים במותג סטארבקס K-Cup®. הוא לא כולל מוצרים מוכנים לשתייה ואת כל המכירות של מוצרים כלשהם בבתי הקפה Starbucks®.

מידע צופה פני עתיד

אמירות מסוימות הכלולות כאן הן "מידע צופה פני עתיד" במשמעות של חוקי ותקנות ניירות ערך שחלים. באופן כללי, אפשר לזהות אמירות כאלה על ידי השימוש במילים כגון "חוזה", "מצפה", "צופה", "מאמינה", "יכולה", "מעריכה", "חשה", "מתכוונת", "עשויה", "מתכננת", "פוטנציאל" וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד שמיועדים לזהות מידע צופה פני עתיד, למרות שלא כל המידע צופה פני עתיד מכיל את המילים המזהות האלה. האמירות האלה מבוססות על מידע שזמין לסטארבקס נכון לתאריך שלהן, והתוצאות או הביצועים בפועל של סטארבקס יכולים להיות שונים באופן מהותי מאלה שנאמרים או משתמעים, בגלל סיכונים ואי ודאויות שקשורים לעסקים שלה. סיכונים ואי ודאויות אלה כוללים, אך לא רק, תנודות בכלכלה ובמטבע של ארה"ב והעולם, היכולת שלנו לשמר, להגדיל ולנצל את המותגים שלנו, השפעות שליליות פוטנציאליות של אירועים שמעורבים בהם מחלות שנישאות במזון או משקאות, חבלה, זיוף, זיהום או תוויות מוטעות, השפעות שליליות פוטנציאליות של פריצות מהותית של מערכות המחשוב שלנו במידה כזאת שנחווה פריצה מהותית, כשלים מהותיים של מערכות המחשוב שלנו, הביצוע המוצלח של היוזמות והתוכניות של החברה והעלויות הקשורות, ההתקבלות של מוצרי החברה אצל לקוחותינו, ההשפעה של התחרות, וגם גורמים בענף ובכלכלה באופן כללי כגון המחירים והזמינות של קפה, חלב וחומרי גלם אחרים, הביצוע המוצלח של הביצועים הפנימיים ותוכניות התרחבות, תנודות בכלכלה ובמטבע של ארה"ב ומדינות אחרות העולם, ההשפעה של יוזמות של המתחרים, ההשפעות של הליכים משפטיים, וסיכונים אחרים המפורטים בדוחות שהחברה מגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך , כולל החלק "גורמי סיכון" בדוח השנתי של החברה על גבי טופס K-10 לשנת הכספים שהסתיימה ב-1 באוקטובר 2017. החברה לא נוטלת שום התחייבות לעדכן מידע צופה פני עתיד כלשהו.

דילוג לתוכן