ניתוחי הרגלי חיפוש, גלישה ברשת ומערכת CRM – יישומים מרכזיים באסטרטגיות ניהול תוכן אינטרנט

כך עולה מסקר חדש שערכה חברת Sitecore, המיוצגת בלעדית בישראל על ידי בינת תוכנה
השקעה בניהול תוכן, עדיין קריטית, למרות קיצוצי תקציבי השיווק
מפתחים, משווקים, חברות אינטראקטיב ואנשי IT , מציינים כי CRM (ניהול קשרי לקוחות) וניתוחי הרגלי חיפוש וגלישה ברשת, הם היישומים המרכזיים באסטרטגיה כוללת של מערכות לניהול תכני אינטרנט (CMS), כך עולה מסקר חדש של חברת Sitecore , המיוצגת בלעדית בישראל, על ידי חברת בינת תוכנה, מקבוצת רד-בינת.
בסקר בו השתתפו למעלה ממאה מקבלי החלטות, מצאה Sitecore כי שיעור הארגונים המבצעים ניתוח של אתרי האינטרנט שלהם, גדל והוא מתקרב ל-90%.ארגונים מחפשים דרכים להבין בדרך אינטגרטיבית יותר את תנועת הגולשים באתרים ובקמפיינים שלהם באינטרנט. על כן, שילוב של ניהול תוכן אינטרנט, ניתוח ושיווק במערכת אחת אוטומטית, נמצא בסדר עדיפות גבוה להשגת תובנה מהירה יותר אודות התנהגות הגולשים וצורכיהם.בנוסף, המשיבים לסקר ציינו שיכולת האינטגרציה של מערכות לניהול קשרי לקוחות (CRM) עם תוכנת CMS , נמצאת במקום גבוה בסדר העדיפויות שלהם.
אורן אריאל מנהל תחום Sitecore בבינת תוכנה אמר כי תוצאות סקר זה מדגישות את חשיבות הגישה המשולבת לניהול תוכן באינטרנט לטובת הגברת מחויבות הלקוחות: "ניהול תוכן נכון משפיע ישירות על היקף המכירות, וחברות רבות מיישמות זאת כעת יותר מבעבר, למרות הקיצוצים שבוצעו במהלך השנה האחרונה בתקציבי השיווק".
ממצאים עיקריים:

בין המניעים הבולטים ביותר ליישום פתרון CMS:שיפור תפוקה (19%), שיפור השירות ללקוח (11%), הגדלת מספר ההפניות למכירה פוטנציאלית (10%), ובניית מודעות מותג גלובלית (10%)
73% ממשיבי הסקר ציינו את החיפוש המקוון כיישום החיצוני הראשון בחשיבותו, ואחריו הוזכרו פורטל (33%) ו-CRM (20%)
למעלה מ-33% מהמשיבים מתכננים לשלב ניהול וידאו מקוון כחלק מיוזמותיהם לניהול תכנים באינטרנט (WCM) בשנת 2010
למעלה משני-שלישים מהמשיבים עושים את השימוש הרב ביותר ב LinkedIN לצרכים מקצועיים, כאשר פייסבוק וטוויטר בהפרש קטן מאחור  
רוב המשיבים (52%) ציינו שטופסי אינטרנט (Web Forms) הם המרכיבים העיקריים לבניית אתר אינטראקטיבי

דילוג לתוכן