נחשפו החידושים האחרונים בניהול ה- IT בכנס הלקוחות של SysAid

תחום ניהול ה IT עובר מהפכה שקטה אך משמעותית, לאחר התבססותה של תפיסת ה ITIL. בשנים האחרונות גוברת ההבנה בצורך במערכת שתאפשר את ניהול ה IT בהתאם לשיטת ITIL, בצורה שתהיה מצד אחד פשוטה, קלה להטמעה ויישום ומצד שני תאפשר יכולות מתקדמות וגמישות מרבית לדרישות ולצרכים רגולטורים, עסקיים ושיווקיים.
"ארגון שעובדיו מקבלים שירותיIT טובים יותר, יכול לספק שירות טוב יותר ללקוחותיו", הינו המסר המרכזי שעלה מכנס הלקוחות של SysAid . הכנס נערך על ידי SysAid המובילה העולמית של פתרון ITIL, בשיתוף עם חברת קונסיסט מערכות, נציגתה בישראל מזה כעשור. הכנס נערך ב- 20 לספטמבר 2016, במרכז "נא לגעת" ביפו, לרגל חגיגות הלקוח ה 500 של SysAid בישראל.
בני קמין, מנכ"ל IT-IL Consulting וחלוץ תפיסת ה ITIL בישראל הסביר כי בבסיס תפיסת ה ITIL עומדת ההבנה שתקלות אינן נובעות מ "כח עליון". מכאן שניתן לחקור כל תקלה, לגלות את הסיבות לה ולשנות את שיטת העבודה. מתודולוגיית ITIL מבוססת על ניסיון רב שמוכיח שאפשר להקטין תקלות באופן מסיבי וכל מה שצריך לעשות הוא להתנהל על פי השיטה הסדורה שמציגה תפיסת ה ITIL.
עוד הסביר קמין כי מעבר לחיסכון הכספי, התועלת העיקרית בשיטה היא בכך שהיא מעלה את שביעות הרצון של עובדי ה IT, אשר בזכות יישום המתודולוגיה יכולים לעבוד בצורה נכונה יותר ולהתעסק בעיקר, במקום לעסוק ב"כיבוי שריפות".
משה אטיה, מנהל תחום מוצרים בקונסיסט מערכות, הוסיף כי תודעת השירות חשובה יותר מכלי השירות ובבסיסה צריך לעמוד העיקרון שדרך הטיפול בתקלה והיחס למשתמש מהווים הזדמנות עבור מחלקת ה- IT להוכיח את יכולותיה המקצועיות ונחיצותה לארגון.
בכנס הוצגה הדרך שעשתה SysAid מחברת הזנק קטנה למובילה עולמית של פתרון ITIL. מערכת ה Service Desk של SysAid מותקנת אצל מעל ל- 12,000 לקוחות ברחבי העולם ותומכת ב 35 שפות לרבות עברית.
חברת SysAid הפכה לסיפור הצלחה יוצא דופן בישראל. מערכת ה Service Desk שלה הנה הנמכרת ביותר בישראל מזה 6 שנים ברציפות, בין היתר בשל התמיכה המלאה בעברית, פשטות היישום וההטמעה המהירה.
עודד משה, סמנכ"ל מוצרים בחברת SysAid סיפר על החידושים האחרונים מבית SysAid הכוללים בין היתר, התממשקות לאפליקציות חיצוניות, המאפשרות הרחבה של יכולות המערכת. כך למשל, מאפשרת SysAid להתממשק ל Slack, המשמשת מעין WhatsApp ארגוני ומאפשרת בין היתר ליצור קבוצות מומחים און ליין לפתרון בעיות מורכבות. לפורטל משתמש הקצה של SysAid צורפו פיתוחים טכנולוגיים ייחודיים נוספים שמטרתם להעצים את חוויית השירות ולהקל על דיווח המשתמשים ופתרון תקלות. עודד משה הדגים את יכולות המערכת להתחבר לכלי צד שלישי נוספים:

מערכות ניטור, שליטה מרחוק, ERP, ועוד. SysAid כיום משמשת כמערכת מרכזית בארגונים אשר מספקת את כל הכלים הנדרשים במחלקת ה- IT.
הכנס הסתיים במופע סטנד-אפ אשר לא השאיר מקום לספק שזהו לא עוד כנס רגיל. בחברת SysAid וקונסיסט מצפים לראות את הלקוחות בכנס הבא ומזמינים את כל מי שלא הספיק להגיע, ליצור קשר על מנת לקבל הדגמה של יכולות SysAid ובחינת התאמתה לארגון.

 

דילוג לתוכן