נוקיה מכרה המפות שלה לאאודי, BMW, ומרצדס ב- 3 מיליארדי דולרים

פלטפורמת המפות של נוקיה הרשימה מאז שהייתה הראשונה שפורסמה. עכשיו, זה מרשים מספיק לקונסורציום יצרניות רכב שמורכב מאאודי, BMW, ומרצדס ולקנות אותה עבור 3 מיליארדי דולרים.

הרכישה תראה שלוש יצרניות רכב גרמניות – BMW, אאודי, וחברת האם של מרצדס דיימלר – שבמשותף ירכשו את שירות המיפוי. וול סטריט ג'ורנל חזה את הרכישה לפני כשבועיים, וגם הציע שהשלישייה תחפש יצרנים נוספים להשקעה.

הם אולי לא צריכים להתאמץ. נוקיה מציינת שהנתונים שמיוצרים על ידי כלי רכב, מכשירים ותשתיות כדי לספק בזמן אמת, שירותי מיקום מותאמים אישית שיאפשרו סוג חדש לגמרי של חוויות נהיגה, שיכללו נהיגה אוטומטית. מפות דיגיטליות כבר לא רק בשימוש  של בני אדם; הם ייסע וישרתו מכוניות אוטונומיות ברחובות שלנו, בנוסף.

למרות שעדיין לא ברורה מטרת הרכישה, שנכון לעכשיו זמינה כאפליקציה באנדרואיד, iOS ו- Windows, לא ברור מה בדעת קונסורציום זה של יצרניות רכב לעשות עם זה, מלבד התאמתו ללוחות מחווני המכוניות לא נעשה דבר. נצטרך לחכות ולראות.

דילוג לתוכן