מתקפת DDoS (מניעת שירות) אחת עשוייה לעלות לארגון 400000 דולר!

על פי תוצאות מחקר שנערך על ידי מעבדות קספרסקי וB2B-  בינלאומי, התקפת DDoS על המשאבים מקוונים של החברה עלולים לגרום להפסדים ניכרים – שעלולים לנוע  בין 52,000 ל- 444,000 $, תלוי בגודלה של החברה. עבור ארגונים רבים, יש להוצאות אלו השפעה רצינית על המאזן, כמו גם פגיעה במוניטין של החברה כתוצאה מאובדן הגישה למשאבים מקוונים עבור שותפים ולקוחות.

סך העלויות האמורות משקפות כמה בעיות. על פי המחקר, 61% מקורבנות DDoS איבדו באופן זמני את הגישה למידע עסקי קריטי, 38% מחברות לא היו מסוגלות לבצע את עסקי הליבה שלהן ו-  33%  מהמשיבים דיווחו על אובדן הזדמנויות עסקיות וחוזים. בנוסף, ב -29% מתקריות DDoS, להתקפה מוצלחת הייתה השפעה שלילית על דירוג האשראי של החברה ואילו ב- 26% מהמקרים זה התבקש גידול בפרמיות ביטוח.

המומחים כללו את העלויות וההשלכות של אירוע בעת חישוב הסכום הממוצע. לדוגמא, 65% מחברות התייעצו עם מומחי אבטחת IT, 49% מהחברות שילמו כדי לשנות את תשתית ה- IT, 46% מקורבנות נאלצו לפנות לעורכי הדין שלהם ו- 41% פנו למנהלי סיכונים.ואלה הן רק הוצאות הנפוצות ביותר.

מידע על התקפות DDoS והשיבוש העסקי שנגרם לאחר המתקפה לעתים קרובות הופך לציבורי, ומוסיף לסיכונים. 72% מקורבנות נחשפו לגילוי מידע בהתקפת DDoS על המשאבים שלהם. באופן ספציפי, 43% מהמשיבים אמרו שדיווחו ללקוחותיהם על האירוע, 36% דיווחו לנציגי רשות רגולטורית ו -26% דיווחו לתקשורת. 38% מחברות סבלו מאובדן מוניטין כתוצאה מהתקפת DDoS, וכמעט אחד מכל שלושה ארגונים מושפעים נאלצו להסתייע ביועצי תדמית.

"התקפת DDoS מוצלחת יכולה לפגוע בשירותים עסקיים קריטיים, שתוביל לתוצאות חמורות לחברה. לדוגמא, ההתקפות האחרונות על בנקים סקנדינביים (בפרט, בקבוצת פוהיולה OP הפינית) שגרמו לכמה ימים של שיבושים בשירותים מקוונים וגם קטעו את התהליך של עסקות בכרטיסי אשראי, בעיה שכיחה במקרים כאלה. זו הסיבה שהיום חברות צריכות לשקול הגנת DDoS כחלק בלתי נפרד ממדיניות אבטחת IT הכוללת שלהם. זה חשוב בדיוק כמו הגנה מפני תוכנות זדוניות, התקפות ממוקדות, דליפת נתונים וכדומה ", אמר Eugene Vigovsky, מנהל קספרסקי להגנה מפני מתקפת DDoS,

טכנולוגית קספרסקי מספקת גישה רציפה למשאבים המקוונים של לקוחותיה גם במהלך סוגים מורכבים, ארוכים וידועים עד כה להתקפות DDoS. יש לקספרסקי מתגי הגנת תנועת וניקוי מרכזים למשך ההתקפה, סינון תעבורה זדונית, כך שהלקוח מקבל רק בקשות לגיטימיות. זה מונע מתשתיות ושירותים מלהיות עמוסים.

דילוג לתוכן