משרד התקשורת מסדיר את שירותי הפרמיום

משרד התקשורת מסדיר את שירותי הפרמיום המסופקים
באמצעות חיוג למספרי טלפון רגילים ובתעריף רגיל (במסגרת
חבילת דקות או כשיחה פנים ארצית)הצורך באסדרה החדשה התעורר, כיוון שמרבית הסכמי ההתקשרות
החדשים של מפעילי הסלולר עם מנוייהם, כוללים חבילות שירות
במתכונת "הכל כלול", ועלול להיווצר מצב שמפעיל יידרש לשלם
למפעיל אחר תעריף קישור גומלין גבוה מהסכומים אותם הוא גובה
מהמנוי
שר התקשורת גלעד ארדן:
"האסדרה החדשה תימנע העלאת תעריפים מצד מפעילי הסלולר
ותשמור על התחרותיות בשוק"
שירותי פרימיום הינם שירותים של השמעת מסרים או הצגת מסר חזותי, לרבות
מסר מוקלט, באופן ישיר או עקיף, לצורך אספקת מידע ותוכן, בידור, קבלת ייעוץ,
שירות היכרויות, שיחות (צ'אט), השתתפות בתחרות, הגרלה, משחק או הצבעה או
שירות הניתן באמצעות האינטרנט, למעט שירות ארוטי.
חלק מהדרכים לקבלת השירות הם באמצעות יצירת קשר ממכשיר המנוי, או הזנת
מספר הטלפון שלו, בין היתר, באמצעות האינטרנט, כתנאי למתן השירות או לשם
חיוב בעדו.
האסדרה הקיימת שנקבעה ביוני 2014 לעניין שירותי פרימיום, קובעת כי גביית
תשלום עבור שירותים אלה באמצעות חשבון הטלפון של המנוי, מותנית בהספקתם
. 1901 , ו- 1902 , באמצעות קידומות חיוג ייעודיות: 190 

דילוג לתוכן