מערכת "עיר חכמה" הותקנה במערכות המחשוב של עיריית נתניה

חברת טלדור הטמיעה מערכת "עיר חכמה"
במערכות המחשוב של עיריית נתניה

מערכת ה"מאסטרו" שפותחה בטכנולוגיית ענן, הוטמעה במערכות העירייה על ידי חברת ההייטק הישראלית טלדור. המערכת מספקת מענה לכלל המוקדים העירוניים, מטפלת באלפי פניות ביעילות ומשפרת משמעותית את השירות לתושבי העיר. עלות הפרויקט נאמדת במאות אלפי שקלים.

חברת טלדור סיימה לאחרונה הטמעה של מערכת "עיר חכמה" חדשה, בטכנולוגיית ענן, במערכות המחשוב של עיריית נתניה. מערכת ה"מאסטרו" שהותקנה משמשת כמערכת מוקד עירוני אוטומטית כוללת מנוע חוקים חכם ומנוע לקבלת החלטות ויישום לפתיחת פניות באינטרנט ובמובייל, יודעת לטפל באלפי פניות בזמן קצר ולהביא לשיפור השירות לתושבי העיר.
המערכת אשר פותחה ע"י אגף הפיתוח בקבוצת המערכות של חברת טלדור, חברת טכנולוגיה ישראלית, מספקת לעירייה מענה למספר מוקדים במשך 24 שעות ברציפות ומבצעת את הניהול והמעקב בפנייה לכל אגפי העירייה. היא משלבת מערך אחד בשיגרה ובחירום, וכן תמונת מצב במפת העיר (GIS). באופן זה, המערכת אמורה להביא לשיפור השירות לתושב, תוך התייעלות וחסכון במשאבים, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות כחלק ממגמת "ערים חכמות".
המערכת כוללת מנוע חכם של תרחישים ודוחות, יישום פתיחת פניות לאזרחים במובייל, כולל עדכון מצב הפנייה והשלב בו היא נמצאת במסרונים ובמיילים לפונה, וניהול משוב חכם ע"י מנוע סקרים לקבלת היזון חוזר על שביעות רצון הפונים ועוד. פרוייקט ההטמעה כלל הסבה של מאות אלפי נתונים ממערכת ישנה, מעבר חלק בין המערכות וכן בוצעה אינטגרציה מלאה בין מערכות אגפי העירייה ואתר האינטרנט שלה.
נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור : "טלדור הביאה מניסיונה ומהידע הרבים והמצטברים שלה בזמני ניהול אירועים בשגרה ובחירום, וסייעה ליצור מערכת המצליחה לנהל הן אירועי שגרה והן אירועי חירום. שילוב ניסיונה של טלדור יחד עם מפה ותשתיות, יכולות פיתוח מתקדמות בסביבת מייקרוסופט וניסיון רב בתחום ה- GIS, הביאו ליצירת המערכת המהווה את תחילתו של עידן חדש במוקדים העירוניים. זהו צעד נוסף בדרך להפוך את חזון העיר החכמה למציאות".
המערכת החדשה מאחדת לראשונה את אופי התפעול של זמני שגרה וזמני חירום, וכן תשתיות מפה והנדסה. המערכת מנהלת תהליכים ומשימות מרגע הפנייה או הבעיה ועד לסיום הטיפול בהן, תוך שמירה על זרימת מידע באופן רציף באגפי העירייה ומול האזרח – כך, היא מצליחה לספק מענה מקיף לדרישות העירייה ולצרכי האזרחים.
ירון ריבו, ראש אגף מערכות מידע בעיריית נתניה: "מערכת מאסטרו מופעלת במוקד 106 ובפניות הציבור. המערכת הינה חוצה ארגון, לניהול משימות תוך שמירה על זרימת מידע רציפה בין יחידות העירייה, גורמי חוץ ותושבים. הפעלתה הובילה לשיפור תהליכים, לסגירת מעגלי השירות לתושב ואף זכתה באות הוקרה בתחרות IT Awards 2015 של אנשים ומחשבים, בקטגוריה שיפור תהליכים עסקיים".

דילוג לתוכן