מסטרקארד מספקת מענה לסוגיות המקשות על מגזר הסיוע ההומניטרי בעת אסון

משפרת את הסיוע ההומניטרי באמצעות טכנולוגיות זהות דיגיטלית ותשלומים אלקטרוניים

תשתף פעולה עם וורלד ויז'ן בהושטת סיוע, מחקרים, גיוס תרומות והגנה משפטית על מנת להגיע ליותר נזקקים
מסטרקארד ו-וורלד ויז'ן (World Vision) חתמו על הסכם שותפות רב-שכבתי לפיו מסטרקארד תיישם את מומחיותה, מוצריה ותעניק שירותים לתמיכה במאמציה של וורלד ויז'ן להתמודד עם האתגרים העיקריים המשפיעים על מגזר הסיוע ההומניטרי.
וורלד ויז'ן הוא ארגון הומניטרי המוקדש לעבודה עם ילדים, משפחות וקהילות ברחבי העולם כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם על ידי התמודדות עם הגורמים לעוני ואי-צדק.
היקף הסיוע ההומניטרי בעולם ממשיך לגדול ובשנה שעברה הגיע לשיא של כל הזמנים. עם זאת, כאשר מתרחש משבר הומניטרי חסר תקדים, הסיוע אינו מספיק בכדי למלא את הצרכים של מיליוני בני אדם הנפגעים מדי שנה מעוני, תהפוכות פוליטיות ואסונות טבע.
"אפקטיביות וקיימות הן שתי הסוגיות הדוחקות ביותר שעמן מתמודדים ארגונים הומניטריים," אמרה אן קיירנס, נשיאת השווקים הבינלאומיים במסטרקארד. "יותר ויותר אנו מנצלים את מומחיות הליבה שלנו ליצירת פתרונות חדשניים עם ארגוני סיוע כגון וורלד ויז'ן על מנת לפתור משברים, בעיות ולתמוך טוב יותר בבני אדם הסובלים מעוני, לרבות מקרי חירום ברחבי העולם. אנו מאמינים ששותפות כזו יכולה להוות מודל לארגונים פרטיים ומלכ"רים הפועלים יחדיו ליצירת פתרונות מועילים ובני קיימא לבעיות הקשות בעולם."
מסטרקארד וורלד ויז'ן מנצלות את השותפות ביניהן לשיפור הסיוע ההומניטרי באמצעות טכנולוגיות זהות דיגיטלית ותשלומים אלקטרוניים, לרבות פתרונות תקשורת ניידת של וורלד ויז'ן ל"מייל האחרון" (World Vision’s Last Mile Mobile Solutions) ורשת הסיוע של מסטרקארד (MasterCard Aid Network).
"מתן מענה לאסונות ומילוי צרכים הומניטריים היא אחריות משותפת," אמר קווין ג'קינס, נשיא וורלד ויז'ן אינטרנשיונל. "וורלד ויז'ן מייחסת חשיבות רבה לשותפויות כגון אלו השואפות להפוך את הקשרים בין עמותות לארגונים פרטיים לגופים המחוללים שינוי, לא רק רווח. אנו רוצים לרתום את הניסיון, הכישורים והטכנולוגיה של כל השותפים על מנת להגיע ליותר אנשים בדרכים יותר אפקטיביות, חדשניות ויעילות."
מסטרקארד שיתפה פעולה עם וורלד ויז'ן בבדיקת שתי המערכות בפיליפינים על מנת לסייע ליזמים קטנים להקים מחדש את עסקיהם אחרי סופת הטייפון האיין. וורלד ויז'ן גם החלה להשתמש ב-LMMS וברשת הסיוע של מסטרקארד בנפאל לאחר רעידת האדמה שהתרחשה שם בשנה שעברה וסיפקה מגוון רחב של שירותים, מזון וציוד.

במבט לעתיד מתכננות שתי החברות לשתף פעולה גם בגיוס תרומות והגנה משפטית כמו גם במחקרים משותפים וייעוץ במגוון נושאים, החל מזהות דיגיטלית וכלה בהשכלה פיננסית, ניהול והגנת נתונים

דילוג לתוכן