מכון קינן שפי הטמיע מערכת SAP Business One

קינן שפי, המכון המוביל בישראל בתחום משאבי האנוש, הטמיע מערכת ERP מסוג SAP Business One. ההטמעה בוצעה על ידי חברת אקסיומה, שותפה עסקית של חברת SAP, קינן שפי, המכון המוביל בישראל בתחום משאבי האנוש, הטמיע מערכת ERP מסוג SAP Business One. ההטמעה בוצעה על ידי חברת אקסיומה, שותפה עסקית של חברת SAP, בהיקף כספי של מאות אלפי שקלים. מכון קינן שפי מספק תחת קורת גג אחת שירותים מקצועיים ותמיכה יישומית בגישה אינטגרטיבית, בכל התחומים והשלבים של מעגל חיי העבודה בארגון. במכון כ- 150 אנשי מקצוע ממגוון רחב של תחומי ידע בפריסה ארצית רחבה.
 
מערכת SAP Business One   במכון קינן שפי, משרתת את עובדי הארגון בדרגים השונים, ונושאת ייחודיות בהיותה ההטמעה הראשונה של הפלטפורמה בחברה מתחום משאבי האנוש.
SAP Business One שדרגה ואחדה את מערכות המידע של מכון קינן-שפי והגבירה בכך את יעילות הארגון למתן שירות מיטבי ללקוחות החברה ולעובדיה. יכולות המשך הפיתוח המובנות במערכת, נוצלו במכון קינן שפי לביצוע התאמות הקשורות בתחום משאבי האנוש למתן פתרון כולל לתחומי הפעילות של המכון. המערכת מאפשרת מעקב וליווי של המועמד החל מרגע הזמנת השירות על ידי הלקוח, דרך תהליך המיון, האבחון וגיבוש חוות הדעת, וכלה בהיבט הכספי של התהליך. 
 
אורי קינן, סמנכ"ל קינן שפי: "מערכת ה- ERP- SAP Business One, ייעלה את מהלך העבודה היומיומי של קינן שפי. בין היתר, המערכת מאפשרת העברת המידע בין האגפים השונים של החברה, שימור הידע, סטנדרטיזציה של תהליכי עבודה ובקרה, זמינות ועדכניות מידע ואינטגרציה עם מערך הכספים. כמו כן, הודות להטמעת המערכת שודרג ניהול מערך שירות הלקוחות, והוגברה יעילות איסוף המידע והבקרה של התהליכים התפעוליים והשירותים".
 
ליאור נוי, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי SAP באקסיומה: פרויקט הטמעת SAP Business One בקינן שפי כלל יישום פתרון ייחודי לניהול אבחון מיון ורישום המועמדים, זאת לאור הצורך בהתאמת המערכת לתחום ניהול האבחון. ידידותה של SAP Business One למשתמש, אפשרה הטמעה קלה ונוחה של הפתרון, תוך אפשרות להמשך הטמעה עצמאית של מודול CRM  ישירות על ידי קינן שפי".
 
עידו דור, מנהל פעילות עסקים קטנים ובינוניים, סאפ ישראל: מערכת SAP Business One מיזגה שלוש מערכות מבוזרות שפעלו בקינן שפי: מערכת כספים, מערכת תפעולית ומערכת קשרי לקוחות. איחוד המערכות, פישט עבור עובדי הארגון את מהלך עבודתם היומיומי ותרם לייעול התנהלותם ולשיפור השירות הכולל. יכולת המערכת לתמוך במענה לתחום הייחודי של משאבי האנוש, כולל יציקת הידע התהליכי הייחודי של מכון קינן שפי, היווה יתרון משמעותי ויצר ערך מוסף ללקוח.

דילוג לתוכן