מיתוג מחדש – מאסטרקארד מסירה את שמה מהלוגו

חברת התשלומים הדיגיטלית מסתגלת לסביבת החדשנות עם סמל מותג חדש ומצטרפת למועדון העילית של Apple, Target ועוד

 

80% מהאנשים מכירים את סמל מאסטרקארד באופן אקראי ללא המילה 'mastercard'

 

מאסטרקארד הכריזה כי היא מסירה את שמה מהלוגו האייקוני בסביבות עבודה נבחרות.

המעגלים המשולבים באדום וצהוב, המזוהים כסמל של מאסטרקארד, יעמדו כעת לבדם על פני כרטיסי האשראי,

בסימני קבלה במיקומים קמעונאיים בעולם הפיזי ובעולם הדיגיטלי ובפרסומי החסות העיקריים. ככל שנוף הצרכנים והמסחר ממשיך להתפתח,

הסמל של מאסטרקארד, מייצג את מאסטרקארד, טוב יותר ממילה אחת. העיצוב המודרני והגמיש יאפשר תצוגת עבודה חלקה בנוף הדיגיטלי.

דילוג לתוכן