מירס תקשורת במבצע SMS יוצא דופן

ע"פ סקר מיוחד של מכון גאוקרטוגרפיה, עולה כי שרותי ה SMS הם הדומיננטיים ביותר עבור הצרכן הישראלי, אחרי שיחות הטלפון.
כל מנוי רביעי שולח בממוצע למעלה מ- 7 הודעות SMS ביום
חברת מירס תקשורת יוצאת במהלך אסטרטגי נרחב לצירוף לקוחות חדשים מהמגזר הפרטי והעסקי בישראל. החברה משיקה החל מהיום מבצע SMS אטרקטיבי וראשון מסוגו, במסגרתו ייהנו מנויים חדשים ומשדרגים המצטרפים לאחת מחבילות המבצע, מחבילה של אלף הודעות SMS לחודש ובסה"כ -18,000 הודעות  למשך השנה וחצי הקרובות, זאת בנוסף להחזר מלא עבור שימוש על מכשיר סמארטפון מדגם i1, הטלפון החכם הראשון בעולם עם יכולת ה- Push to Talk ומערכת הפעלה של אנדרואיד. *שווי ההטבה אלפי שקלים והיא  כוללת את דמי הקישוריות לכלל מפעילי הסלולר בארץ .
 
ע"פ סקר מיוחד שהוזמן ע"י מירס ובוצע לאחרונה ע"י מכון גאוקרטוגרפיה, נבדקו השימושים בשירותים הסלולרים ע"י צרכן הסלולר הישראלי ומתוכו עלה כי שרותי ה SMS הם הדומיננטיים ביותר עבור הצרכן הישראלי, אחרי שיחות הטלפון. מהנתונים עולה עוד כי:
 

כ-24% מכלל מנויי החברות (כל מנוי רביעי ) שולחים למעלה מ-7 סמסים ביום
כ- 20% (כל מנוי חמישי) שולחים בין 3-6 סמסים ביום
כ –  60% שולחים לפחות SMS יומי אחד

 
גיא ידלין , משנה למנכ"ל מירס: "אנו במירס מודעים לרחשי ליבו של צרכן הסלולר הישראלי ומציעים לו חדשנות בהצעת הערך השרותית וזאת באמצעות חבילה אטרקטיבית ביותר העונה על צורך ממשי יומיומי של הלקוח.
 
המהלך ילווה בקמפיין בהיקף של כ-5 מיליון ₪  ויעלה ב TV  , עיתונות, רדיו ואינטרנט.
את סרטון הקמפיין, שהוא סרטון המשך לקמפיין הראשון של ה i1, הפיק משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב וממשיך להוביל אותו הרקדן מישמיש.
קרדיטים:
יגאל שמיר- סמנכ"ל קראטיב
דודי בן סימון- ארטדירקטור
נועם פתחי- קופירייטר
ליפז אספיר- פלנינג
רונן גולדשמידט- מנהל לקוחות
מירב דואק- סופרווייזר
רונית מנהיימר- תקציבאית
מירי סלהוב- מפיקה
* המבצע כולל תשלום חודשי קבוע ועד 1000 הודעות SMS בחודש לניידים רגילים בישראל. תוקף המבצע עד 15.4.2011
 

דילוג לתוכן