מירס עוברת לשירות ענן של מיקרוסופט

תשתית הדואר האלקטרוני של כלל עובדי חברת מירס תתבסס על שירות Exchange Online. עד לאחרונה התבססה מערכת הדואר של מירס עלתשתית שרתי ה-Exchange של מוטורולה המבוססת Exchange 2003מירס תקשורת חתמה על הסכם עם חברת מיקרוסופט במסגרתו העבירה החברה את מלוא תשתית הדואר שלה לשירותי הענן של מיקרוסופט.
עד לאחרונה התבססה מערכת הדואר של מירס על תשתית שרתי ה-Exchange של מוטורולה המבוססת Exchange 2003. במסגרת ההתנתקות ממערכות המידע של מוטורולה וכהיערכות לקראת הרחבת פעילותה העסקית,  שקלה מירס  רכישת שרתים מקומיים אך בחרה לבסוף בפתרון הענן של מיקרוסופט.
המעבר משרתי דואר מקומיים לשירות הענן שבוצע בשיתוף של מיקרוסופט ופרוויז'ן ארך כחודש בלבד ובסיומו כל תיבות הדואר של כלל עובדי החברה בארץ מבוססים על שירות הענן Exchange Online של מיקרוסופט.
המעבר לשרותי הענן יאפשר חיסכון בעלויות התפעול השוטף של המערכת וכן יאפשר להשתמש במשאבים באופן גמיש .
  
אבי פתיר, סמנכ"ל טכנולוגיות במירס תקשורת : "שיתוף הפעולה מצד מיקרוסופט במעבר לענן בצד הקמת תשתית מתאימה לגידול עתידי של החברה אפשרו לנו הטמעה מהירה של המערכת ללא שינויים מהותיים מצידנו ".
 
אורן דרור, סמנכ"ל חטיבת לקוחות ושותפי אנטרפרייז במיקרוסופט ישראל: "מירס היא חברת הטלקום הראשונה בישראל ומהחברות הגדולות בארץ שעוברת לשירות ענן .זוהי עדות נוספת לכך שהענן הופך בשנת 2011 לחלק מהמציאות הטכנולוגית והעסקית. העובדה שחברת טלקום בחרה בתשתית ענן לצורכי תקשורת, מעידה על איכות וכדאיות השירות".       
 
 
 
חבילת היישומים העסקיים Microsoft Online Services מכילה כלים לתקשורת ושיתופיות מידע הנצרכים כשירות ישירות ממרכזי המחשוב שהקימה מיקרוסופט ותומכים בעברית בצורה מלאה. שירותים אלו כוללים בין השאר: שירות הדואר האלקטרוני Exchange Online, שירות הפורטל הארגוני ופלטפורמת ניהול הידע SharePoint Online, שירות תקשורת ארגונית Office Communications Online ושירות הפגישות בזמן אמת Office LiveMeeting. חבילת היישומים פועלת בכ-36 מדינות ברחבי העולם ויותר ממיליון ארגונים. בין הארגונים שבחרו בחבילה: מקדונלדס, קוקה קולה, GSK, פיליפס ועוד. בישראל מאות עסקים כבר רכשו את חבילת Microsoft Online Services והם עושים בהם שימוש יום יומי.

דילוג לתוכן