מיקרוסופט משיקה CRM בענן

סטיב באלמר הכריז על פתיחת השירות ב-40 מדינות וב-41 שפות, בהן עברית. השירות החדש יאפשר לארגונים רבים יותר ליהנות מניהול קשרי לקוחות מתקדם, פרודוקטיבי ומשתלם

מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר הכריז כי מערכת ניהול קשרי הלקוחות בענן Microsoft Dynamics CRM Online זמינה כעת באופן גלובלי – ב-40 מדינות (כולל ישראל) ובתמיכה מלאה ב-41 שפות, בהן עברית. שירות הענן, המבוסס על מהדורת Microsoft Dynamics CRM 2011 החדשה, יאפשר לארגונים לשפר את הפרודוקטיביות של צוותי המכירות, השיווק ושירות הלקוחות.
פן מעניין נוסף בהכרזה, הינו שמערכת הענן מקדימה לראשונה את השקת גרסת השרת של Microsoft Dynamics CRM 2011. גרסת השרת וגרסה המתארחת במרכזי מחשוב של שותפי מיקרוסופט, יוצגו ב-28 בפברואר 2011.
 
כחלק ממסע ההשקה, מציעה מיקרוסופט התנסות ללא תשלום במערכת ניהול קשרי הלקוחות, באמצעות רישום באתר http://crm.dynamics.comכמו כן, המערכת תוצע לתקופה מוגבלת בעלות של 34 דולר לחודש בלבד למשתמש לתקופה של 12 חודשים, ללקוחות שיירשמו לשירות עד ה-30 ביוני 2011..
"אנשי המכירות הם הלב הפועם של כל עסק מצליח", מסר באלמר. "מערכת Microsoft Dynamics CRM מגדירה מחדש את הפרודוקטיביות באמצעות מוצר מוביל שמנצל את עוצמת הענן. בין היתרונות המובילים של Microsoft Dynamics CRM נמנים חוויית משתמש מוכרת, כלים לשיתוף פעולה נרחב, ייעול תהליכים וגישה לנתונים עדכניים בזמן אמת. כל אלו מתורגמים לחוויית לקוח משופרת ולשיפור כושר התחרות של הארגון".
 
מערכת Microsoft Dynamics CRM Online, המבוססת כאמור על מהדורתMicrosoft Dynamics CRM 2011 החדשה, מספקת למשתמשים לכל רוחב הארגון חוויית משתמש מוכרת, חכמה ומחוברת יותר, כבסיס לשיפור היצרנות האישית והארגונית:
·         שימוש בממשק המוכר של Microsoft Outlook ליצירת חוויה זהה וחוצת-ארגון לרוחב צוותי המכירות, השיווק והשירות. זאת, בשילוב עם עיצוב מותנה ייעוד, גישה מרחוק באמצעות מכשירים ניידים או כל מחשב המצויד בדפדפן אינטרנט, ויכולות פרסונליזציה נרחבות. בכך מובטח אימוץ נרחב של הפלטפורמה והמשתמשים נהנים מגישה זמינה למידע הנכון בזמן הנכון.
·         שימוש בתיבות דיאלוג לתהליכים, בכלי בינה עסקית (BI) מובנים לניהול ביצועים ומדדים ובלוחות מחוונים ברורים, ליצירת חוויה חכמה יותר והפקת ידע מהנתונים. בכך ניתן לייעל את פעולות המכירה, השיווק והשירות.
·         שימוש בפיתוח גמיש בענן, בתאימות ל-Windows Azure, ביכולות הצפת המידע בהקשר הנכון של Microsoft SharePoint ובזירת השירותים המקוונת החדשה Microsoft Marketplace, ליצירת חוויה מקושרת יותר. בכך יכולים לקוחות ושותפים להתאים את Microsoft Dynamics CRM באופן מיטבי לצרכיהם העסקיים.
יותר מ-11,500 לקוחות ו-2,000 שותפים הצטרפו לתוכנית הבטא של Microsoft Dynamics CRM 2011 ובחנו את המערכת טרם ההשקה הרשמית – בהם לקוחות שהיגרו ממערכות קיימות. ארגונים המבקשים להגר ממערכות Salesforce.com או Oracle ל-Microsoft Dynamics CRM Online עד ה-30 ביוני 2011, יכולים ליהנות מהטבות נוספות ובהן זכאות של עד 200 דולר למשתמש בצריכת שירותים משלימים.
 
לדוגמא, Magma Design Automation Inc, חברת פיתוח תוכנה, היגרה ממערכת Salesforce.com למערכת Microsoft Dynamics CRM 2011 במטרה לתמוך בצרכים העסקיים, כולל יכולת להפקת דוחות מתקדמים, זיהוי תובנות וגמישות בשינוי תהליכים.  "סביבת העבודה של החברה מורכבת ומשתנה לעיתים תכופות והיינו צריכים מערכת שתהיה גמישה מספיק ושתתאים לצרכים העסקיים הייחודים שלנו. אמרה ויקי פלורס, סגנית נשיא החברה למערכות מידע. "באמצעות Microsoft Dynamics CRM Online אנו יכולים לבצע במהירות שינויים בתהליכי העבודה שלנו. אנו מייחסים חשיבות רבה לאימוץ מהיר של המערכת על ידי המשתמשים – וממשק המשתמש המוכר של ה- Outlook הופך את האימוץ לפשוט יותר, כיוון שכמעט אין עקומת לימוד.

דילוג לתוכן