מטריקס הכריזה על מערכת ממוחשבת לניהול והתאמות אשראי

המערכת מסייעת להעלות משמעותית את ההתאמה בין תקבולים מכרטיסי אשראי, לבין הדיווחים הנשלחים לחברת הסליקה מטעם הארגון ומשפרת באופן ניכר את מערך תקבולי האשראי של הארגוןחטיבת מערכות עסקיות במטריקס הכריזה על השלמת פיתוחה של מערכת ממוחשבת המבצעת התאמות אשראי באופן אוטומטי. המערכת מבצעת ניהול התאמות כרטיסי אשראי תוך כדי ביצוע אינטגרציה מלאה עם המערכות התפעוליות של הארגון, בודקת את ההתאמה בין תקבולים מכרטיסי אשראי, לביןהדיווחים הנשלחים מטעם הארגון לחברת הסליקה ש.ב.א. (שירותי בנקאות אוטומטיים) ומדווחת כאשר קיימות שגיאות וחריגות. המערכת יוצרת התאמה אוטומטית בלמעלה מ – 99% – עליה משמעותית בהשוואה למצב שהיה לפני התקנת המערכת . המערכת עובדת באופן עצמאי עם ממשקים לכל סוגי הקופות ולמערכות ERP בינלאמיות וישראליות.
 
במערכת מבוצעים כל תהליכי התאמות האשראי בצורה אוטומטית עם הגעת קבצים חדשים למערכת ההתאמות ללא מגע יד אדם , הטיפול הידני נעשה אך ורק בפלט שגויי המערכת. בסיום תהליך ההתאמות שולחת המערכת דוח בדוא"ל עם פירוט אחוזי ההתאמות שנמצאות או שגיאות שנמצאו. המערכת מאפשרת למשתמש הקצה לרשום הערות ברמת כל תנועהחריגה ולנהל סטאטוס טיפול בתנועה. המשתמשים במערכת יכולים לקבל על גבי מסכי המערכת מידע על נתוני האשראי שהתקבלו ומידע על כל הזיכויים בחתכים שונים כגון חלוקה על פי חברות האשראי, סוגי כרטיסים , תשלומים ועוד.
 
מודול נוסף במערכת בודק את הסכמי הארגון עם חברות האשראי בכל הקשור לאחוזי עמלה בכל עיסקה וסכום המע"מ שחויבו על ידי חברות האשראי ופולט למסך את התנועות החריגות. 
 
המערכת מאפשרת לחקור בצורה מיטבית חוסר התאמות בנתונים . בנוסף היא מאפשרת לבצע התאמת בנקים ומוודאת כי סכום החיוב או הזיכוי שבוצע בפועל על ידי חברת האשראי עודכן גם בבנק.
 
המערכת פועלת אצל מספר לקוחות מסחרים המקיימים פעילות רבה מול חברות כרטיסי האשראי ומוכיחה החזר השקעה מהיר.
 
לדברי אלי ירקוני, מנהל מכירות בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס, "בדיקת התאמות האשראי הצריכה עד כה השקעת משאבים רבים של כ"א וזמן ולוותה בשגיאות וחריגות. זיהינו צורך גדול במערכת כזו והיא מייצרת חסכון ניכר בזמן המושקע ובשגיאות. ".  

דילוג לתוכן