מטריקס ביצעה פרוייקט Microsoft Dynamics CRM 4.0 עבור סופר-פארם

זהו הפרויקט השני שמבצעת החברה עבור סופר-פארם, אשר רק באפריל האחרון העלתה לאוויר מערכת חדשה לניהול Help Desk ארגוני שנבנתה על בסיס פתרון אפקט של מטריקסאפקט , מרכז התמחות MS CRM של מטריקס , השלימה פרויקט 4.0 MS Dynamics CRM  רחב היקף ברשת סופר-פארם להקמת מערכת ניהול קשרי לקוחות.  שווי הפרויקט נאמד בכ- 600 אלף שקלים.
 
הפרויקט שארך כשנה, והסתיים לפני חודשים ספורים כלל מספר שלבים, ביניהם: אפיון והגדרות הצרכים של רשת בסדר גודל של סופר-פארם, פיתוח, בדיקות, מקצה שיפורים ועד לשלב הסופי- ההטמעה. המערכת החדשה תשמש כלי מרכזי לניהול קשרי לקוחות הרשת  ותרכז את כלל הפניות, התלונות והדיווחים שיתקבלו הן דרך הטלפון והן באמצעות האינטרנט. בצורה זו, תדע המערכת לנתב באופן אוטומטי את הבקשה לגורם המתאים, אשר יוכל לספק מענה מלא. המערכת תאפשר גם ניהול אחיד של פניות הלקוחות במרכז השירות של הרשת ובחנויות.
 
לדברי גיל ציפורי, מנמ"ר רשת הסופר-פארם: “מערכת ה- CRM  החדשה מאפשרת לנהל את מוקד השרות של חברת סופר פארם, מועדון לייף סטייל, ומועדונים חנותיים, וכן לקבל פניות מאתר האינטרנט של החברה, כל זאת בצורה יעילה המשפרת את השרות ללקוח. אנו מאוד שבעי רצון מעבודתם הטובה של צוות אפקט שביצעו עבורנו פרויקט זה".
לדברי מקסים לנדאו, מנהל הפרויקט: "להצלחת הפרויקט יש קשר ישיר לעבודה המקדימה הקשה שנעשתה על ידי הצוות של מטריקס, שכללה המון פיתוחים ייעודיים ובניית ממשקים למערכות הפנים ארגוניות הקיימות. בסופו של דבר, המערכת מיועדת לתת זווית של 360 מעלות על הלקוח, ומאפשרת ניהול לקוח, שמשמעותו איסוף כל המידע הרלוונטי של הפונה כבר בהתקשרות הראשונה, וזיהויו במערכת כלקוח מיד לאחר מכן".

דילוג לתוכן