מטוסים, רכבות ומכוניות – Visa משיקה תכנית שתעניק לצרכנים חווית נסיעה משופרת

Visa משיקה Transportation Center of Excellence, שבו אפשר יהיה להמציא מחדש את תהליך התשלומים עבור כל חלק בנסיעה – החל מחנייה ותדלוק וכלה בנסיעה ברכבת או טיסה

לונדון, 22 בפברואר, 2018 – Visa Inc. (NYSE: V) חשפה היום את ה-Transportation Center of Excellence, תכנית שתתמקד בשיפור חווית הצרכן ברכבת, במכונית או במטוס, ותסייע ביצירת פתרונות חדשניים, שישלבו טכנולוגיות חדשות בכל אמצעי תחבורה.

ביל גאדג׳ה, סגן נשיא בכיר, חדשנות ושיתופי פעולה אסטרטגיים ב-Visa מסביר: ״הצרכנים של היום בסך הכל רוצים להגיע ליעד הבא שלהם במהירות ובקלות – בין אם מדובר בנסיעה לעבודה או ביציאה לחופשה. למרבה הצער, תהליכי רכישת כרטיסים, תשלום עבור חנייה או תדלוק הרכב לרוב אינם נוחים ומחייבים המתנה ארוכה, שימוש במכונות כרטוס מסובכות ומערכות תחבורה מיושנות. ה-Transportation Center of Excellence בוחן כיצד טכנולוגיות חדשות יכולות לשנות את חוויית הצרכן באמצעות שימוש בכלים דיגיטליים, אשר יאפשרו לספקי שירותי נסיעות ותחבורה לשלב אפשרויות תשלום חלקות ונוחות במהלך מסעו של הלקוח״.

משפרים את הדרך
ל-Visa יש כבר ניסיון בעבודה עם גופי תחבורה כמו Transport for London. במרכז החדשנות שלה בלונדון, יפגשו תחומי התחבורה, הבנקאות והקמעונאות, במטרה לפתח פתרונות תשלום חדשים ומשופרים לעולם התחבורה:

• רכב – דו״חBusiness Intelligence Connected Car קבע, כי עד שנת 2025 ייסעו בכבישים יותר מ-293 מיליון מכוניות מחוברות. זו הסיבה ש-Visa עובדת עם כמה מהיצרניות הגדולות בעולם ובוחנת דרכים בטוחות ומאובטחות להטמעת אפשרויות תשלום במערכות המחשוב המובנות ברכב. דוגמאות השימוש הראשוניות כוללות תשלום עבור דלק, מזון וביטוח. השימושים העתידיים, אשר יושפעו מהשינויים בהתנהגות הצרכנים, עשויים לכלול שימוש בפרטי חשבון ה-Visa לשירותי נסיעות משותפות, ביטוח לפי ק״מ וטעינת מכוניות חשמליות בדרכים.

• חנייה – עומסי התנועה בעולם מובילים ליצירת דרכים יעילות יותר לניהול חנייה ותחבורה. במרכז החדשנות שלנו בלונדון Visa משתפת פעולה עם חברות סטארטאפ ופינטק, כדי ליישם טכנולוגיות חדשות שיכולות לסייע בהתמודדות עם מכשולים וקשיים במציאת חנייה ותשלום עבורה.

• תחבורה ציבורית – מחקר שנערך על ידי האו״ם צופה, כי עד שנת 2050 תחיה 66 אחוזים מאוכלוסיית העולם באזורים עירוניים, נתון שהופך את הצורך לספק תחבורה ציבורית חכמה ויעילה יותר לחיוני מתמיד. פתרונות התחבורה העולמיים של Visa מתמקדים כבר כעת בהצעת שירותי תשלומים ללא מגע כדרך להקל על נסיעות יומיות. Visa בוחנת במקביל כיצד עשוי להיראות הדור הבא של התחבורה הציבורית, עם שילוב של שירותי מיקום, בלוטות׳ וביומטריה שיכולים להפוך את הנסיעה לחוויה נוחה אף יותר.

• טיסות – Visa אירחה מפגשי יצירה משותפת עם חברות התעופה הגדולות בתעשייה, ועבדה יחד עמן על מנת לספק מענה לכל שלבי הנסיעה של הצרכנים – החל מהתכנון והכרטוס וכלה בחווית הטיסה שנתמכת בטכנולוגיות חדשות כמו מציאות מדומה.

מרכז החדשנות של Visa בלונדון מוביל את התכנית, שפתוחה לחברות מכל רחבי העולם. חברה שמעוניינת לקבל מידע נוסף מוזמנת ליצור קשר עם צוות התחבורה של Visa במייל [email protected]

המבקרים בתערוכת Mobile World Congress בשבוע הבא, מוזמנים לבקר בביתן של Visa (ב-Hall 4-B20) ולצפות בהדגמות חיות של מקרי המבחן הללו.

דילוג לתוכן