מחקר חדש קובע

NCR הינה ספקית התוכנה הגדולה בעולם לנקודות מכירה (POS)

גם בישראל החברה חולשת על שוק הקמעונאות

סמנכ"ל מכירות דרום אירופה ומנהל NCR ישראל, גיא פרי:
"פתרונות NCR המפותחים בישראל, מבטיחים כי גם בעתיד תמשיך החברה להוביל את שוק הפתרונות לעולם הקמעונאות"
חברת הייעוץ והמחקר, RBR, מדווחת במחקר האחרון שפרסמה לאחרונה, כי NCR הינה ספקית התוכנה הגדולה בעולם עם מספר התקנות פתרונות הקופה הגדול ביותר, יותר מכל ספק תוכנה אחר. NCR מובילה את שוק קמעונאות המזון הגלובלי והיא הספקית הגדולה ביותר, הן במערב אירופה והן במזרח התיכון ובאפריקה בסגמנט זה.
מנהל אתר הפיתוח בישראל וסמנכ"ל מכירות דרום אירופה, גיא פרי, אמר: "פעילותה של NCR בישראל מטביעה את חותמה על שווקי העולם. מטה החברה ברעננה מהווה את אחד ממרכזי המחקר והפיתוח העיקריים של NCR Corporation ומכאן יוצאים פתרונות התוכנה החדשניים ללקוחות בכל העולם".
"קמעונאים רבים בעולם מוצאים עצמם 'מאחור' ולא מצליחים לעמוד בציפיות הלקוחות לקבלת חווית שירות אחידה, איכותית ומותאמת לצרכיהם בכל ערוצי המכירה. אנחנו מתמקדים בשינוי חווית הלקוח והתאמתו לצרכי הלקוחות ע"י שימוש בכלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר. עשרות שנות ניסיון ותשתיות הטכנולוגיות מתקדמות מיצבו אותנו כחברה הגדולה והמובילה בתחום כיום. פתרונות NCR המפותחים בישראל, מבטיחים כי גם בעתיד תמשיך החברה להוביל את שוק הפתרונות לעולם הקמעונאות".
"אנחנו יודעים מה הלקוחות שלנו רוצים ובעבודה משותפת איתם, מפתחים את העתיד. השילוב בין בסיס לקוחות גלובלי ויכולת לפתח ולהטמיע טכנולוגיה מתקדמת מבוססת דיאלוג שוטף עם השוק, מהווים את השילוב המנצח", אמר גיא פרי.
תוכנות POS ממלאות תפקיד חשוב בקמעונאות רב־ערוצית
הקמעונאים הפועלים בשוק תחרותי ומפולג זה מצפים מספקי תוכנות POS לסייע להם להעניק ללקוחות חוויית קניה אחידה וללא דופי. אלן ברט, אשר הוביל את המחקר של RBR: "בעולם רב־ערוצי, קמעונאים מבינים יותר ויותר כי החוויה בתוך החנות צריכה להיות דומה ולחזק את יכולותיהם המקוונות; יישום POS זה ממלא תפקיד מפתח ביצירת מסחר מאוחד".

דילוג לתוכן