מהפכה בחוויית הסקרים המקוונים בשוק החינוך

 

 

Explorance מציגה תפיסה חדשה ביצירה, השבה וניתוח של סקרים מקוונים תוך הגדלת המעורבות בסקר

מונטריאול, 26 בנובמבר 2018, (BUSINESS WIRE):

Explorance, הספקית המובילה של פתרונות ניתוח מסלול למידה (Learning Journey Analytics – LJA) מכריזה על חבר חדש במשפחת Blue® לשוק החינוך, הנקרא. BlueX™ .

 

BlueXהוא כלי סקרים מקוון ואינטראקטיבי שמאפשר שימוש ברעיונות מתקדמים שלא קיימים עדיין בכלים המסורתית ליצירת הסקרים כיום. המודרניזציה הזאת של זירת הסקרים המקוונים מיועדת לשפר את חווית היצירה של סקרים ואת מעורבות המשיבים ובכך לחדש את הפופולריות של כלי סקרים מקוונים ולהגדיל את שיעורי ההשבה.

רבים חושבים שכלי הסקרים המקוונים הקיימים לא יעילים, מסורבלים ומגבילים מאוד בתכנון. "יצירת סקרים מקוונים באמצעות הטכנולוגיות הקיימות מכריחה אתכם, כמנהלי סקרים, לקבוע גושי שאלות שבהם החוויה, המבנה והסדר מוגדרים מראש ולא ניתן לשנות אותם בקלות. הנתונים שנאספים משויכים רק לשאלה ספציפית וההצגה של הסקרים חייבת לבנות בצורת שאלות ותשובות", אמרה בקי פטרסון, מנהלת בכירה במשרד המחקר והתכנון המוסדי באוניברסיטה של לואיוויל. "בעולם של קצב מהיר עם הצפה של מידע ומגוון סוגים של מכשירים, טכנולוגיות הסקרים הנוכחיות מיושנות וגורמות לחוסר מעורבות של המשיבים לסקרים, וזה מוריד את שיעורי ההשבה לסקרים", מוסיפה פטרסון.

BlueX, לעומת זאת, מציע את האפשרות לבנות סקרים בצורה של טקסט חופשי, תוך שימוש בלוגיקה מותנית מבוססת בינה מלאכותיתForking , מתוחכם, שאלות חוזרות אוטומטיות ו- Piping חכם, שמאפשרים למנהלים ליצור סקרים במהירות ועם גמישות רבה יותר.

כדי להגדיל את המעורבות בהשבה על סקרים, BlueX מאפשר הצגה  שבה אפשר להוסיף אלמנטים של מולטימדיה כחלק מהסקר, והצגת הסקר מותאמת אוטומטית לסוג המכשיר שבו משתמשים. בנוסף, BlueX מאפשר את היכולת לשבץ סקרים מקוונים בדפי אינטרנט או תוכן דיגיטלי אחר, ועל ידי כך להניע משיבים להגיב בהקשר של נושא הסקר.

"BlueX מאתגר את התפיסות המסורתיות של סקרים מקוונים. באמצעות מימשק ברור וחכם, הוא משנה את החוויה של מנהל הסקר וגם של משיבי הסקר, ויוצר סביבה טובה יותר ויעילה", מסבירה פטרסון.

דילוג לתוכן