מהומור בממשקי משתמש ועד איך להפוך תוכן לויראלי? – טיפים שכל מנהל דיגיטל צריך לדעת

מהפכת הדיגיטל הביאה לכך שנוכחות דיגיטלית של חברות וארגונים באינטרנט, באפליקציה וברשתות חברתיות , היא קריטית כדי לשרוד ולתת שירות ללקוחות והצרכנים הדיגיטליים החדשים. יחד עם זאת, נוכח הגידול המואץ במספר המותגים, חברות וארגונים שפעילים באופן יום יומי בזירות הדיגיטל, האפשרות לבלוט יותר מול האחרים, בין אם מדובר בפעילות תוכן אורגנית לבין קמפיין ממומן, הפכה למאתגרת עוד יותר.

על רקע אתגרים אלו, תקדיש matrix experience, זרוע פעילות חווית הלקוח של חברת מטריקס, את המפגש הקרוב, הרביעי במספר, בסדרת מפגשי UX SHOTS הפופולרית, לאופן בו מנהלי הדיגיטל והשיווק בחברות יכולים להיות בקשר מתמיד עם הלקוחות שלהם, בשילוב הומור בממשקי המשתמש שלכם ואיך להפוך את התכנים שלכם לויראליים. כל זאת מאנשים שעשו זאת בשטח ובאים לשתף בידע, ניסיון ובתובנות שלהם.

בין ההרצאות במפגש:

הכל על קהילות בטא – איך להיות בקשר מתמיד עם הלקוחות שלכם, לעלות על באגים עוד לפני צוות בדיקות האיכות וכל זה מבלי להשקיע עוד שקל אחד. בקיצור, כל מה שצריך לדעת על קהילות בטא ולא ידעתם שאתם צריכים להעיז לשאול.
Are we there yet – על הבוקר שאחרי עליית האתר שלכם לאוויר – למה צריך לצפות, איך להימנע מהפתעות לא נעימות והאם העבודה על האתר באמת נגמרה.
LOL UX – הומור בממשקי משתמש – למה אנחנו אוהבים אותו כל כך ואיך משתמשים בו נכון.

איך תוכן הופך לוויראלי וכיצד מגיעים לבולטות בעידן של הצפה במדיה החברתית? – מיה זיו סילבר, מנהלת עמוד הפייסבוק הפופולרי והויראלי של הטלויזיה החינוכית עם כלים פשוטים לנוכחות דיגיטלית עם מבחר דוגמאות לויראליות כחול לבן.
המפגש יתקיים ב 30 במאי 2016, החל משעה 17:30 באוירה התוססת של פאב "אוזןבר" בקינג ג'ורג' 48 תל אביב, עם דרינקים ונשנושים, והוא מיועד למנהלים ואנשי שיווק ודיגיטל בחברות וארגונים.

המפגש ללא תשלום אך מחייב הרשמה מראש. לפרטים נוספים:
http://www.matrix.co.il/Events/Pages/event30-5-16-1.aspx

דילוג לתוכן