מג'יק רוצה להפוך למובילה בתחום אפליקציות עסקיות למובייל – מיתגה עצמה מחדש במאות אלפי שקלים

פלטפורמת המובייל של מג'יק מתאפיינת במתן פתרון לפיתוח יישומים ארגוניים ומאפשרת תמיכה במערכות הפעלה וסביבות ריצה שונותחברת התוכנה, מג'יק, ספקית פתרונות פיתוח יישומים ואינטגרציה עסקיים מבוססי ענן ומובייל, השיקה מיתוג חדש הכולל לוגו ושמות חדשים למוצריה בהשקעה כספית של מאות אלפי שקלים ובהובלת חברת הפרסום טיטאן. התהליך ארך כשנה וכלל ראיונות עם עובדי החברה, לקוחותיה, שותפיה וכן עם אנליסטים בתחום, והסתיים יחד עם הוצאתה לשוק של הגרסה החדשה של פלטפורמת הפיתוח לאפליקציות עסקיות עבור מובייל.

טניה עמר סמנכ"לית, שיווק גלובלי במג'יק, אשר הובילה ב-2004 את תהליך המיתוג של חברת NICE, ציינה כי "תהליך המיתוג של מג'יק, המציינת שלושה עשורים להיווסדה, הינו המשך ישיר לצמיחה המשמעותית ממנה נהנית החברה בשנים האחרונות, הכוללת הגדלת בסיס לקוחות גלובלי והשקת פלטפורמה לפיתוח אפליקציות עסקיות למובייל"

מג'יק ציינה בהודעתה כי לפי מחקר שנעשה על ידי חברת המחקר IDC, כבר בשנה הבאה יהיו ברחבי העולם למעלה מ-1.1 מיליארד איש שיעשו שימוש בטלפונים ניידים למטרות עבודה (כ-35% מכוח העבודה). לאור התפתחות זו, החברה פועלת להפוך לשחקן מרכזי בשוק פיתוח האפליקציות העסקיות למובייל.

פלטפורמת המובייל של מג'יק מתאפיינת במתן פתרון לפיתוח יישומים ארגוניים ומאפשרת תמיכה במערכות הפעלה וסביבות ריצה שונות כגון: יישומים טבעיים (Native), יישומים מבוססי דפדפן (HTML5) וכן יישומים היברידיים, במאמץ פיתוח חד פעמי גם עבור צד הלקוח וגם עבור צד השרת, תוך מתן מענה מתקדם בתחום אבטחת המידע.

מג'יק סיימה את 2011 עם שיא הכנסות של כ- 113 מיליון דולר ורווח נקי של 15 מיליון דולר. לחברה כ-40 מיליון דולר בקופת המזומנים שלה. 

דילוג לתוכן