ליביה פירת', מייסדת Eco-Age ואתגר השטיח הירוק

ליביה פירת' תשמש כשגרירת תוכנית Booking Boster של Booking.com

המייסדת ומנהלת הקריאייטיב של חברת הייעוץ לקיימות Eco-Age מצטרפת לתכנית Booster של Booking.com כדי לזהות ולתמוך בסטארטאפים המעצבים את עתידה של התיירות הירוקה

Booking.com, אחת מפלטפורמות התיירות הדיגיטלית המובילות בעולם ומנהיגת טכנולוגיה דיגיטלית, הכריזה שליביה פירת' (Livia Firth), חלוצה בתחום הקיימות העסקית, תהיה שגרירת מחזור 2019 של Booking Booster – תוכנית האקסלרטור של החברה.

ליביה, מייסדת ומנהלת הקריאייטיב של חברת הייעוץ לקיימות Eco-Age  ומייסדת אתגר השטיח הירוק, תמלא תפקיד חיוני בתוכנית האקסלרטור בשנת 2019, ותצטרף לפאנל השופטים המומחים של Booking.com על מנת לסייע להם להחליט אילו סטרטאפים מתחום התיירות הירוקה יקבלו מענקים מקרן החברה, העומדת על סך 2 מיליון אירו. ליביה גם תשא את הנאום המרכזי באירוע הצגת החברות הסופי של התוכנית שיתקיים באמסטרדם ב-9 במאי.

“כיוון שאני נוסעת הרבה ומסתובבת ברחבי העולם כדי למצוא שרשראות אספקה שונות ולפגוש את האנשים שמייצרים את הבגדים שלנו, תיירות ירוקה היא אחת האובססיות שלי. לכן אני כל כך שמחה לשתף פעולה עם Booking.com ולמלא תפקיד פעיל בתוכנית Booking Booster של החברה," מגיבה ליביה. "אני בהחלט מצפה לפגוש את היזמים מעוררי ההשראה וללמוד עוד על הדרך החדשנית שבה הם משתמשים בטכנולוגיה כדי להשפיע על תחום התיירות הירוקה".

“אנחנו מאוד שמחים שליביה מצטרפת אלינו לצוות Booking Booster ב-2019, ומרוצים מכך שנוכל להשתמש בנקודת המבט הייחודית שלה כאחת מהשופטים," אמרה גיליאן טאנס, נשיאת ומנכ"לית Booking.com. "אנחנו באמת מאמינים ביכולתה של התיירות לשנות לטובה את חייהם של אנשים, ואנו מסייעים לשימור והגנה על הקהילות והיעדים שמעוררים בנו השראה לטייל. ליביה ממש עושה את העבודה בכל מה שקשור לפרקטיקות קיימות הוליסטיות ומקיפות, והיא מהווה דוגמה ומופת לדור הבא של סוכני השינוי בתחום הזה".

במסגרת מחזור 2019 של Booking Booster, חברת Booking.com מזמינה 10 סטרטאפים חברתיים מתחום התיירות הירוקה לתוכנית אקסלרטור של שלושה שבועות באמסטרדם, המתחילה באפריל. התוכנית כוללת סדרה של הרצאות, סדנאות מעשיות ומפגשי הדרכה, ומסתיימת באירוע הצגת חברות סופי שאחריו הסטרטאפים עשויים לקבל עד 500,000 אירו מהקרן של Booking.com, בה ממתינים כעת 2 מיליון אירו המיועדים לתמיכה בשלב הבא של תחזית הצמיחה של הסטרטאפים המשתתפים. בנוסף, כל הסטרטאפים יקבלו שנה שלמה של הדרכה וליווי מתמשכים על ידי המומחים של Booking.com, כמו גם גישה והזדמנות לשתף פעולה עם Booking.com בעבודה על יוזמות וניסויים פוטנציאליים וחדשניים שיסייעו בהאצת הצמיחה העתידית שלהם.

כיוון שהיא מסייעת למטיילים לחקור ולחוות יותר מ-145,000 יעדים ייחודיים ברחבי העולם, חברת Booking.com מעוניינת גם לתרום לשמירה על אותם יעדים כדי שהדורות הבאים יוכלו להמשיך וליהנות מהם לאורך שנים. יחד עם קרן Booking Cares ומעבדות Booking Cares, תכנית Booking Booster פועלת לצד תוכנית ההתנדבות הפנימית של Booking.com, במסגרתה העובדים משתפים פעולה עם ארגונים מקומיים בעבודה על פרויקטים המסייעים לשיפור יעדים ברחבי העולם. יחד, היוזמות האלו מייצגות ומרחיבות את התחייבותה של חברת Booking.com להשפיע באופן חיובי על תעשיית התיירות הגלובלית. למידע נוסף על תוכניות והזדמנויות עתידיות, אתם מוזמנים לבקר באתר Booking Cares.

 

הגשת המועמדות למחזור 2019 של תכנית Booking Booster כבר נסגרה. רשימת 10 הסטרטאפים מתחום התיירות הירוקה שנבחרו להשתתף השנה באקסלרטור תוכרז בסוף החודש הקרוב.

דילוג לתוכן