לא רק מוניות

 

 

שירות חדש של קבוצת שלמה ידווח לנהגים בזמן אמת על הגעת שירותי גרירה ותיקון

בנוסף, אפליקציה המיועדת עבור נהגי רכבי הגרר של החברה תשמש אותם לאישור משימה, ניווט ללקוח הממתין לשירות,

צפייה בפרטי הרכב והלקוח הממתין

"שלמה רשת מוסכים ושרותי דרך" מקבוצת שלמה מצעידה את השירות ללקוחותיה לעידן הדיגיטל.

החברה פיתחה אפליקציה המיועדת לאלפי סוכני ביטוח העובדים עם החברה וכן למאות אלפי לקוחותיהם אשר נזקקים לשירותי דרך וגרירה.

לקוחות המזמינים שירותי גרר יקבלו הודעת SMS עם קישור לאתר המאפשר להם לצפות בזמן אמת בפרטי השירות שבדרך אליהם,

פרטי הנהג, מיקום ניידת השירות או רכב הגרר וזמן הגעה משוער מרגע היציאה לדרך ועד ההגעה אליהם. לאחר השירות,

יתבקשו הלקוחות להעניק ציון לנותן השירות בסולם של 1 עד 5 וזאת לצורך מעקב שוטף אחר איכות וזמינות השירות.

את האפליקציה פיתחה חברתPositive-Apps  בשיתוף עם צוות אגף מערכות מידע בקבוצת שלמה.

לאפליקציה יש יתרון נוסף בצד המיועד עבור נהגי הגרר ורכבי השירות. כאשר מגיעה "קריאת שירות" לנהג הגרר או טכנאי התיקון,

הוא יכול לאשר קבלת הקריאה, לצפות בפרטי הרכב (מספר רישוי) ופרטי הנהג שממתין לשירות, לנווט באמצעות WAZE אל עבר הנהג וכן, לצפות במפה עם ציון מיקום לגרירת הרכב.

כמו כן, נהג ניידת השירות יכול לצפות ברשימת המשימות הממתינות לו, לאשר או לדחות משימה ולדווח על תחילת משימה וסיומה.

סיגל רביב, סמנכ"לית שיווק רשת מוסכים ושרותי דרך, אמרה כי "פיתוח היישומים המתקדמים המשרתים את רשת המוסכים ושרותי הדרך,

בדגש על נהגי רכבי השירות שלנו, הם צעד נוסף של קבוצת שלמה בדרך לשדרוג השירות והפיכתו לדיגיטלי.

לקוח המזמין גרר או ניידת שירות נמצא פעמים רבות בסיטואציה לא נוחה בלשון המעטה ולכן,

פעלנו בעניין על מנת לייצר עבורו ידיעה ברורה בנוגע למשך הזמן עד להגעת רכב השירות ומידע נוסף העשוי לסייע לו מאוד.

היישומים שפותחו לטובת לקוחותינו ולטובת נהגי הגרר הם חלק נוסף בשיפור חווית השירות של קבוצת שלמה, המקבלת מדי יום מאות קריאות שירות".

יובל שני, סמנכ"ל טכנולוגיות והשקעות בקבוצת שלמה,

הוסיף: "קבוצת שלמה שוקדת כל העת על פיתוח מערכות שירות התואמות את עידן הדיגיטל ואשר יהפכו את הקשר מולנו עבור לקוחותנו לחוויתי הרבה יותר. כך יישמנו בחברה את מערכת הלקוחות הרב-ערוצית Simple Chat,

אשר מאפשרת ללקוחותינו לקבל שירות המשכי בכל ערוץ בו יפנו לרבות SMS, וואטסאפ, פייסבוק, טלפוניה ועוד".

"דוגמא נוספת היא מערכת דיגיטלית להשכרת רכב ללא שימוש בטפסים וניירת, הסורקת מסמכים,

מבצעת זיהוי פנים ופותחת אוטומטית חוזה השכרה ללקוח בזמן מינימלי. נמשיך לפתח מערכות שירות חדשניות נוספות, עליהן נכריז בקרוב כחלק מהאסטרטגיה שלנו להיות ה-mobility provider הגדול בישראל".

דילוג לתוכן