בנצי ברנדס - מנכ"ל משותף ServiceWise

"לא חותמים לפני שבודקים"

 

 

ServiceWise הטמיעה מערכת CRM בחב' Wecheck המאפשרת לבעלי דירות להשכיר את הנכס שלהם בצורה בטוחה

רוצים להכיר את הדיירים שנכנסים אליכם הביתה? זה אפשרי ובחינם!

 

חברת Wecheck הישראלית, המאפשרת לבעלי דירות להכיר את הדיירים הפוטנציאליים שלהם לפני החתימה על עסקת השכירות, הטמיעה בהצלחה מערכת CRM מבית Salesforce. המערכת הוטמעה ע"י חברת ServiceWise, יישומים עסקיים, שותפת פלטינום של Salesforce ו-Pardot בישראל.

 

הטמעת הפרויקט כללה את מודול השירות תוך שימוש ב- Salesforce CRM לניהול תהליכי השירות והמכירה, Live Agent לצורך צ'אט המאפשר שיחות עם לקוחות/לקוחות פוטנציאליים, כמו גם חיבור מלא בין מערכת ה-CRM למערכת הליבה של החברה על ידי ממשקים.

 

מערכת ה-CRM מאפשרת לחברת Wecheck לנהל באופן מיטבי את תהליך החשבונות והמכירה מול הלקוח, תוך שהיא משקפת איזו עסקה ביצע, איזה מוצר נרכש, השלב בו נמצאת העסקה, האם נסגרה או נכשלה, כמו גם ניתוחים סטטיסטיים על היוזרים בפלטפורמה, חשבונות ועסקאות. בנוסף, ישנו תיעוד של הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים הפונים לקבלת שירות דרך הצ'ט.

 

שירות הליבה החינמי של וויצ'ק נקרא 'דאבל צ'ק'. הדאבל צ'ק הוא דוח רקע המשקף את פרופיל הדייר שמתעניין לשכור את הדירה. הדאבל צ'ק הינו חלק אינטגרלי מהשפה התקשורתית של Wecheck, לפיה "לא משכירים לפני שמכירים".

 

מוויצ'ק נמסר: "אנו פועלים על מנת לצמצם את הפערים הקיימים כיום בשוק, וליצור סביבה יותר משוכללת לכל המעורבים. באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות, המבוססות על איסוף, ניטור וניתוח מידע ועל תהליכי ניהול סיכונים, אנחנו מאפשרים לאנשים פרטיים לבצע עסקאות בתנאים שלא היו קיימים עד היום ובביטחון. אנו צפויים להשיק את שירותי החברה לכלל הציבור בקיץ הקרוב ולתרום לשכלול השוק הנדל"ני הגדול והחשוב בישראל .

 

המערכת החדשה מאפשרת לנו גמישות לנהל מספר תהליכים במקביל, באופן יעיל וידידותי, תוך תיעוד וקבלת תמונה מלאה אודות כל התהליך הכרוך בעסקת השכירות. תיעוד הצ'טים עם הלקוחות מסייע לטפל בלקוח בעקביות, על סמך היסטוריה קודמת".

 

דילוג לתוכן