לאומי משיק את "לאומי Navigator"

אחרי שסיים פיילוט בן חודש, משיק לאומי את "לאומי Navigator", שירות חדש מבוסס מחשב לוח Tablet, המטיב עם לקוחות הממתינים בתור בסניף הבנק. המהלך נועד לשדרג את חווית הלקוח בסניף, לקצר את התורים ולתת שירות מהיר ויעיל ללקוח.
 השירות כולל סיוע ללקוח בהתמצאות בסניף וכן ביצוע פעילויות בנקאיות מהירות באמצעות טכנולוגיה חדישה מבוססת מחשב לוח Tablet מתקדם.
ה- Navigator, מרחיב את מעטפת השירותים ומאפשר לבנקאי להגיע אל הלקוח בתור, תוך מתן שירות מהיר בעמידה.
הפעולות הניתנות לביצוע באמצעות מחשב הלוח הן: הפקדה לפיקדון, הזמנת פנקסי צ'קים, הפקדה לחיסכון, הזמנת כרטיסי אשראי, הוראות קבע, ביטולי צ'קים, העמדת מסגרות אשראי ועוד.

לדברי אייל בירן, ראש אגף לקוחות בחטיבה הבנקאית, מהווה לאומי Navigator נדבך נוסף במעטפת השירותים המעצימים את חוויית הלקוח בסניפי לאומי. "לאומי Navigator מבוסס על מחשב לוח Tablet, תוך שהבנקאי בסניף יוצא מעמדתו, מארח את הלקוח ומבצע עבורו את הפעולות שהוא צריך", אומר בירן.

בירן הוסיף: "במהלך החודש האחרון נוסה השירות בסניף לאומי בנתניה, וכעת הוא מוכן להטמעה בסניפים נוספים. עד סוף שנת 2011 השירות יפעל ב- 30 סניפים ברחבי הארץ".

דילוג לתוכן