כמו חיה בכלוב: כוכב הרשת מישל טרוני כלא עצמו בכלוב בדיזנגוף סנטר

כוכב הרשת מישל טרוני כולא עצמו בכלוב בתוך דיזינגוף סנטר למשך יומיים כדי להעלות את המודעות לזכויות בעלי החיים. "אני הולך להיות כלוא בכלוב במשך יומיים, כלב יכול "לבלות" כך את רוב חייו," כתב לפני כניסתו לכלוב.

הקמפיין ישודר בווידאו חי מהכלוב בעמודי הפייסבוק של מישל ושל כוכבי רשת נוספים שיבקרו אותו בשטח ביניהם סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב, לירון רביבו, סהר קליזו ועוד שיעודדו איסוף תרומות לעמותות למען בעלי חיים.

לדברי ניר לבני ממשרד הפרסום In Your Face שיזם את קמפיין איסוף התרומות: "השימוש בוידאו חי מאפשר לייצר התראה הקופצת במאות אלפי מכשירי מובייל של העוקבים אחר כוכבי הרשת ולהזמין אותם לצפות במתרחש בשטח. טרוני נבחר להוביל את הקמפיין כיוון שהוא מזוהה כדמות המובילה ברשת את המאבק למען זכויות בעלי חיים ונחשב לאחד מכוכבי הרשת המשפיעים ביותר, עם יותר ממאה אלף עוקבים ותכנים הזוכים לפופולאריות רבה."

מאחורי הקמפיין עומדת אפליקציית צרכנות נבונה למוצרי חיות מחמד בשם Snoopi שתשתלב בשיח הרשת שייצרו המשתתפים. עבור כל הורדת אפליקציה במהלך הקמפיין, תתרום החברה שקל אחד לעמותת בעלי חיים שהצפי הוא ליותר מ-100 אלף הורדות. הפעילות החלה בשעות הבוקר (1 בפברואר) למשך יומיים.

קישור לפייסבוק של מישל טרוני: www.facebook.com/TaroniMishel/videos

דילוג לתוכן