כלל ביטוח בחרה ב-KMS lighthouse לניהול הידע באגף שירות הלקוחות של החברה

*היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים*

חברת כלל ביטוח, מחברות הביטוח המובילות בישראל, בחרה ב-KMS lighthouse מקבוצת אמן לקידום שירות הלקוחות. במסגרת הפרויקט תעבור כלל ביטוח למערכת Lighthouse CX, באגף שירות הלקוחות. הפרוייקט, שצפוי לארוך שלושה חודשים בלבד ולהסתיים במרץ, מוערך במאות אלפי שקלים. את מהלך ההסבה למערכת החדשה והטמעתה מוביל שולי גרציאני.
כלל ביטוח החליטה לבחור ב-Lighthouse בזכות היכולות החזקות של המערכת, שכוללות איתור מהיר של מידע וארגונו בצורה יעילה לנציגי השירות. המידע ב-Lighthouse CX בנוי על-בסיס תבניות. הידע המתובנת, יחד עם מנוע החיפוש החזק של המערכת ונוחות השימוש בה, מאפשרים לעובדי הארגון לצרוך את המידע הארגוני בצורה מהירה, וכך לשפר את חווית השירות של הלקוחות שלהם, לחסוך בעלויות ולהגדיל מכירות.
ליאת שטראוס, סמנכ"לית בכירה ומנהלת תחום שירות, פניות הציבור ואו"ש בכלל ביטוח, אמרה: "כלל ביטוח פועלת ללא הרף לשיפור הטכנולוגיות העומדות לרשות צוותי השירות של החברה. מערכת lighthouse תאפשר לנציגים נגישות גבוהה למידע רב, ביעילות ובמהירות".
לדברי, יוסי כספי, מנכ"ל KMS lighthouse: "אני בטוח שהיכולות החזקות של Lighthouse, שמאפשרות לחברות לייעל תהליכי שירות לקוחות ומכירה, לספק תוכן אחיד בכל הערוצים, להכשיר במהירות את עובדי החברה, ולשמור על העובדים ברמת מקצועיות גבוהה שלהם, ישרתו את כלל ביטוח. אנחנו מודים להם על האמון בנו".

דילוג לתוכן