כללים חדשים של מאסטרקארד לחברות

·        ימנעו חיוב תשלומים בתום תקופת הניסיון החינמי בשירותים שונים

·        מעתה חברות יצטרכו אישור מבעל הכרטיס לחיוב עתידי

·       השירות יחל לפעול באופן גלובלי ובישראל החל מחודש אפריל

כללים חדשים של מאסטרקארד הנוגעים לחברות איתן מאסטרקארד עובדות ימנעו חיובי תשלומים בתום תקופת הניסיון החינמי בשירותים שונים כדוגמת אמזון פריים, נטפליקס, דיזר ועוד.

החברות השונות ידרשו החל מחודש אפריל לשלוח לבעל הכרטיס, בדוא"ל או בהודעת טקסט, את סכום העסקה, תאריך התשלום, שם השירות, כתובת, הנחיות מפורשות לביטול החיוב ואישור מבעל הכרטיס לחיוב עתידי.

בכך מאסטרקארד מסייעת להגביר את השקיפות ולהבטיח חוויה יוצאת דופן למחזיקי הכרטיס.

 

בנוסף, כל החיובים המופיעים בהצהרה של בעל הכרטיס חייבים לכלול כעת את כתובת האתר של הסוחר או את מספר הטלפון של החנות שבה רכש בעל הכרטיס את המוצר.

צרכנים רבים לא יכולים לעקוב ושוכחים לבטל את השירות החינמי בתום תקופת הניסיון ובכך משלמים תשלומים רבים על שירותים שלא היו רוכשים אילולא הרישום החינמי.

דילוג לתוכן