יקב הר אודם הטמיע את פתרון ה-CRM של מיקרוסופט

יקב הר אודם השלים פרויקט להטמעת פתרון ה-CRM של מיקרוסופט Dynamics CRM 4.0. הפתרון הוטמע על ידי החברות ANAGAL ו-Agile Business Solutions, שותפות עסקיות של מיקרוסופט ישראל. יקב הר אודם הוקם בשנת 2003. הוא מייצר כ-78 אלף בקבוקים בשנה ומוכר בנוסף כ-45 אלף בקבוקים משנות בציר קודמות. קהל הלקוחות מורכב ממסעדות, חנויות וסיטונאים. כמו כן, היקב מפעיל מועדון לקוחות וסדנאות מקצועיות לחובבי יין, דרכן משווקים 11 המותגים של היקב ישירות ללקוחות הקצה.
עד להטמעת פתרון ה-CRM התבצעו כל פעולות ניהול היקב ומעקב הלקוחות באמצעים ידניים: העובדים נדרשו לתעד את פעולותיהם באופן פרטני והנתונים הוזנו ידנית לגיליונות Excel לצורך הפקת דו"חות ותיעוד. לאור הסרבול, אי הדיוקים ואי היכולת לממש את הפוטנציאל העסקי, החליטה הנהלת היקב להטמיע את פתרון ניהול הלקוחות Dynamics CRM 4.0 של מיקרוסופט, שהותאם לצרכי היקב. היישום מבוסס על מודל של אירוח המערכת על גבי שרת חיצוני וצריכת השירותים מרחוק (SaaS), במקום הקמת מערכת פנימית.
המערכת נגישה מכל מקום ובכל זמן, פשוטה לתפעול ומאפשרת מחקר מעמיק של היקב – פעילויות, מוצרים, כוח אדם ועוד. בשלב הראשון הועברו כל הנתונים הקיימים לתוך המערכת החדשה. משלב זה ואילך מוזנים הנתונים על פי פרמטרים המוגדרים על ידי העובדים באופן עצמאי – אם מיידית בתום ביצוע פעולה או אינטראקציה עם לקוח, ואם בצורה חיה, במהלך האינטראקציה עצמה.
המערכת כוללת מידור מובנה, המספק מחד גישה לכל פריט מידע לגורמים הרלוונטיים בלבד; ומאידך חושף את כל המידע הדרוש לניהול מיטבי של הלקוח. בנוסף, פותחה יכולת הגנה ייחודית לאבטחת הנתונים. היא מאפשרת להנהלת היקב להפיק דו"חות ביצוע בחתכים שונים, ולהשיג מבט רחב אודות תדירות ומהירות ביצוע תהליכים. החיתוכים השונים, כגון לקוח, טווח תאריכים, מוצרים ועוד, מאפשרים לזהות במהירות מגמות.
מיכאל אלפסי, מנכ"ל יקב הר אודם: "השגנו סטנדרטיזציה של התהליכים, יכולת לנטר ולנתח מגמות בזמן אמת ולהשיג תיעוד מקיף ומלא של כל פעולה – באופן שאינו יוצר עומס מיותר על העובדים. כל הנתונים עומדים לרשותי בלחיצת כפתור ומאפשרים לי ליצור 'לידים', שמובילים למכירות. אני משוכנע שבתוך כמה חודשים היקב יצמח בשיעור ניכר ושלמערכת החדשה יהיה חלק נכבד בצמיחה".
זיוה חייט, מנהלת קבוצת הפתרונות העסקיים, מיקרוסופט ישראל: "פתרון ה-CRM של מיקרוסופט מגיע היום גם בתצורה של  חבילת מדף המאפשרת לכל עסק – גם הקטן ביותר – לנהל את הפעילות העסקית ביעילות שאופיינית לארגונים גדולים. יקב הר אודם מצטרף עתה למאות עסקים קטנים ובינוניים בישראל שהטמיעו את Dynamics CRM שמשמש כמנוף לייעול וניצול מכסימאלי של ההזדמנויות העסקיות. מודל האירוח (SaaS) תורם נדבך נוסף של כדאיות כלכלית לעסקים המעדיפים שלא להטמיע את הפתרון בבית".
יעל מיתר, מנכ"ל Agile Business Solutions: "הטמעתמערכתלניהולקשרילקוחותהכוללתפתרוןמובנהליקביםממנפתאתיכולותהיקבבעבודהמולמגוון הלקוחות, אנשי המכירות והמפיצים השונים. ניהול הנתונים והתהליכים ומעבר לעבודה מכוונת לקוח במערכת ממוחשבת נותנת כלי ניתוח שוק חשוב להנהלת היקב ומאפשרת הפקת לקחים ויישום מסקנות תוך כדי עבודה, מה שייתן עליה במכירת המוצרים השונים ללקוחות חדשים ופוטנציאלים ולהרחבת נתח השוק בארץ ובעולם."

דילוג לתוכן