יבמ רוכשת את Bluewolf – חברת ייעוץ ושירותים בתחום שיפור חוויית הלקוח בעזרת יישומי Salesforce בענן

יבמ רוכשת את קבוצת Bluewolf, אחד השותפים העסקיים הבולטים של Salesforce, ושחקן מרכזי בשוק שירותי הייעוץ והיישום של סביבות ענן.

עם השלמת הרכישה, תצטרף Bluewolf לקבוצת החוויה האינטראקטיבית (iX) הפועלת במסגרת חטיבת השירותים העסקיים של יבמ, במטרה להציג יכולות ייעוץ ללקוחות המאמצים את הפתרונות של Salesforce כדי לשנות ולעצב מחדש את מערך הקשרים עם לקוחות הקצה שלהם. Bluewolf תמשיך לפתח פתרונות ליישומי Salesforce במגזרי משק ותעשייה שונים, על בסיס הספריה הקיימת אותה בנתה הכוללת רכיבי תוכנה, מחברים ומאיצים – תוך ניצול המומחיות אותה צברו אנשיה במגזרים דוגמת עולם הבנקאות והשירותים הפיננסיים, הבריאות, הייצור, ההשכלה הגבוהה, המגזר הציבורי ותעשיית המדיה החדשה.
רמת המקצוענות הגבוהה של קבוצת iX של יבמ בתחום העיצוב ושילוב הנתונים, יחד עם שירותי הייעוץ בתחומי פתרונות ענן המוצעות על ידי Bluewolf, צפויות למצב את יבמ בעמדה ייחודית להצעת פתרונות לשוק הביניים ולארגונים גדולים, בתחום השירותים למערכות Salesforce הצפוי להציג היקף שנתי מצרפי של 111 מיליארד דולר.
Bluewolf היא אחד מהשותפים העסקיים הוותיקים ביותר של Salesforce הפועל כיום. מאז הוקמה, ב- 2001, צמחה החברה ל- 12 סניפים עולמיים ויותר מ- 500 עובדים בארה"ב, אירופה ואוסטרליה. החברה זוכה להערכה גבוהה בקהילת האנליסטים כמובילה כלל-עולמית ביישום מערכות Salesforce, לרבות בדו"ח IDC לשנת 2015. עד היום, השלימה Bluewolf בהצלחה יותר מ- 9,500 פרוייקטים מוצלחים להקמת מערכות Salesforce.
ביבמ מצביעים על תהליך ברור שבו הופכת חוויית הלקוח לרכיב בסיסי של האסטרטגיה העסקית. 81% מהמנהלים הבכירים שהשתתפו בסקר בינלאומי של יבמ צופים כי היקף הקשרים הדיגיטאליים והווירטואליים על לקוחותיהם יצמח משמעותית עד שנת 2020, ו- 66% צופים להתמקדות מקיפה יותר בלקוחות כפרטים. על מנת להציע את כל אלה, עוברות חברות מפלטפורמת מסורתיות לניהול קשרי לקוחות (CRM) לפתרונות מבוססי ענן, המאפשרים עמידות גבוהה יותר ותומכים בחדשנות הנדרשת לצורך זה.

דילוג לתוכן