יבמ רוכשת את קורמטריקס

יבמ הודיעה כי היא רוכשת את חברת Coremetrics מקליפורניה, המספקת כלים אנליטיים לניתוח תעבורה ושימוש באינטרנט. הפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו. קורמטריקס מספקת כיום שירותי ניתוח אנליטי של שימוש ב- Web ליותר מ- 2,100 לקוחות ומותגים במגוון רחב של תחומים, לרבות קמעונאות, שירותים פיננסיים, מדיה והוצאה לאור, נסיעות ומלונאות ומערכות חינוך.
רשימת הלקוחות של החברה כוללת את בנק אוף אמריקה, הולידי אין, אופיס דיפו, ויקטוריה סיקרט, וירג'ין אטלנטיק ועוד.
 
מאז 2003 רכשה יבמ 57 חברות תוכנה וב-5 שנים האחרונות השקיעה יותר מ-11 מיליארד ברכישת חברות תוכנה בתחום היישומים האנליטיים. עסקי התוכנה מניבים ליבמ את הרווחיות הגבוהה ביותר בשנים האחרונות והחברה צופה כי עד 2015 יגיעו עסקי התוכנה לכ-50% מעסקיה. 
 
רכישת Coremetrics תאפשר ליבמ לסייע לעסקים לאסוף מידע באמצעות רשתות חברתיות ומקורות מדיה מקוונים, באמצעות ענן מחשוב – ולשלב את התובנות הנולדות על בסיס המידע הזה במסגרת התהליכים העסקיים שלהם, בדרך ליצירת מסעות שיווק חכמים יותר ויעילים יותר.
 
ככל שארגונים ומשווקים חותרים לאופטימיזציה של תהליכי השיווק והבנה מעמיקה יותר של דרישות הלקוחות, באופן המבטיח נאמנות גבוהה יותר של הלקוחות האלה – גדלה חשיבות ההבנה המעמיקה יותר של כל מגע עם הלקוח. 88% מהמנכ"לים שהשתתפו בסקר המנהלים העולמי של יבמ לשנת 2010 דיווחו כי בכוונתם להתמקד בחמש השנים הקרובות ביצירת קשר קרוב יותר עם לקוחותיהם. 82% רוצים להבין טוב יותר את צורכי הלקוחות האלה. 70% מהפגישות הראשונות של לקוחות עם מוצר או שירות חדשים – מתרחשים כיום באינטרנט.
 
מוצרי קורמטריקס מרחיבים, כאמור,  את סל הפתרונות של יבמ בתחום הניתוח העסקי האנליטי. הרכישה תאפשר ליבמ להציע פתרונות אנליטיים חדשים, הנשענים על מדידת האפקטיביות של קמפיינים ברשת. תוכנת Coremetrics משלימה את היצע המוצרים של יבמ במותגי WebSphere, כלי ניהול מידע, כלים אנליטיים וכלי אופטימיזציה.
 
השלמת הרכישה צפויה ברבעון השלישי של השנה, ואחריה יוצעו הפתרונות אותם פיתחה קורמטריקס כחלק מתוכנות התשתית ושילוב המערכות של יבמ. 230 עובדי קורמטריקס ייקלטו במסגרת יבמ.

דילוג לתוכן