יבמ מציעה שירותים מבוססי ווטסון בשוק היישומים של Twilio

יבמ משתפת פעולה עם Twilio, המפעילה פלטרפורמת תקשורת בענן, על מנת להציע שירותים חדשים של ניתוח עמדות בהודעות והצגת תובנות מהודעות- שניהם בעזרת מערכת ווטסון של יבמ. שני השירותים יהיו זמינים כתוסף בשוק היישומים אותו הקימה Twilio לאחרונה.
שילוב מוקדם עם ממשקי התכנות (APIs) של טוויליו, מאפשר גישה מיידית לשירותים החדשים של ווטסון, הפתוחה לשימושם של יותר ממיליון מפתחים רשומים בקהילת המשתמשים של טוויליו – כמו גם, למשתמשים הניגשים כיום לטכנולוגיה של ווטסון דרך ענן בלומיקס של יבמ.
התוספים החדשים כוללים שורת יכולות בתחום שיפור ההודעות, באמצעות עיבוד שפה טבעית המאפשר להבין את יחס שולח ההודעה ועמדתו לגבי הנושא הנדון בה, לזהות מילות מפתח, ישויות המוזכרות בהודעה ומשתנים נוספים – הכל באמצעות קריאה ממוחשבת של הודעות טקסט. התובנות המופקות מתוך מידע בלתי-מובנה זה יספקו לעסקים תמונה טובה יותר של שולחי ההודעות:
Watson Message Sentiment מאפשר להפיק תובנות מהודעות SMS. כך, לדוגמא, יוכל מנהל שירות לקוחות לנתח בקלות את ההודעות המתקבלות, לקבוע עד כמה הן חיוביות, שליליות או נייטרליות – ולהעריך את שביעות הרצון.
Watson Message Insights עושה שימוש בצירוף בין ניתוח יחס הגולשים, גזירה של מילות מפתח, גזירה וזיהוי ישויות הנזכרות בהודעה וכלי תיוג תפיסות הכותב – כדי להבין, אוטומטית, את המשמעויות המרכזיות של ההודעה.
התוספים החדשים המשלבים את ווטסון עם טוויליו מרחיבים את הרשימה המונה כבר יותר משלושים שירותים הזמינים בסביבת ווטסון. תוכניות עתידיות כוללות הרחבת שירותים אלה גם אל פלטפורמות נוספות המופעלות על ידי צד שלישי. בשלב הבא, מתכננת יבמ להציע שילוב של מערכת ווטסון להמרת הדיבור לטקסט כתוב – לשימושם של המפתחים בסביבת טוויליו.

דילוג לתוכן