יבמ וסיסקו משתפות פעולה: ווטסון IoT מגיע לקצה הרשת בשילוב עם כלי הניתוח האנליטי של סיסקו

יבמ וסיסקו מקימות מסגרת שיתוף פעולה כלל-עולמי, לאספקת יכולות ניתוח והפקת תובנות בתחום האינטרנט של הדברים (IoT) – בקצה הרשת. בעזרת הפתרונות החדשים, יוכלו עסקים וארגונים המפעילים אתרים אוטונומיים מרוחקים, לאפשר לאתרים אלה לגשת אל מכלול היכולות המשולבות של פתרונות ווטסון של יבמ לתחום האינטרנט של הדברים, יחד עם כלי הניתוח האנליטי של סיסקו בקצות הרשת. כך, ניתן להבין טוב יותר את המידע הקריטי המופק בסביבת האינטרנט של הדברים ולבסס את הפעילות על תובנות אלו, תוך ביצוע מכלול העיבודים כבר בקצה הרשת.
מיליארדי מכשירים וחיישנים הקשורים לרשת אוספים כיום כמויות עתק של נתונים בזמן אמת הנוגעים לעולם הפיזי. מחשוב ענן מאפשר לחברות ליהנות מכלים עוצמתיים במיוחד לאחסון נתונים ולהפיכתם לתובנות רבות ערך. אולם, יכולות אלו אינן נגישות תמיד לעסקים שאינם נהנים מגישה נוחה לקישוריות פס רחב. יבמ וסיסקו משתפות עתה פעולה על מנת להציע דרך חדשה להפקת תובנות מיידיות, עליהן ניתן לבסס פעילות עסקית – כבר בנקודה בה נאספים הנתונים. הגישה החדשה מתוכננת על מנת לשרת חברות הפועלות בנקודות הקצה של רשתות מחשבים, דוגמת גופים העוסקים בחיפושי נפט, מפעלי ייצור וחברות תובלה: בכולם, קיים צורך מהותי בקבלת החלטות מיידיות, בעיתוי הנכון – וכולם סובלים לעתים קרובות מהיעדר רוחב פס מתאים.
הפתרונות המשולבים לסיסקו וליבמ יאפשרו, למשל, לעובדים באתרי שטח לנטר טוב יותר את תקינות הציוד ומצבן של מכונות קריטיות ולתכנן באופן מדוייק יותר את משימות התחזוקה והשידרוג. באמצעות השילוב בין פלטפורמת ווטסון לאינטרנט של הדברים מתוצרת יבמ, וכלי הניתוח האנליטי בשולי הרשת של סיסקו, יכולות עתה חברות כאלו לאמץ תפיסות עדכניות של ניהול תחזוקה על בסיס ניטור בזמן אמת של מצב הציוד, תוך צמצום עלויות התחזוקה בשיעורים של עד 50% ושיפור הפריון ב- 25%.
(נתוני מקינזי, McKinsey&Company. "The Internet of Things: Mapping the Value Beyond the Hype." June 2015).
לקוחות ראשונים המשתמשים בפתרון המשולב של יבמ וסיסקו, כוללים את חברת התקשורת הגדולה בקנדה, בל קנדה, הנעזרת בכלים החדשים לצורך ניטור ותחזוקה של רשת הדור הרביעי שלה. יישומים נוספים, כוללים את מסוף המכולות בנמל הימי של קרטחנה שם משמשת המערכת המשולבת לניטור מצב ציוד השינוע ולתכנון משימות תחזוקה; ואת יצרנית סירות המירוץ SilverHook, המעמידה עתה לרשות המתחרים, העושים שימוש בסירה הדו-מנועית שלה המתומחרת בכ- 1.5 מיליון דולר, כלים אנליטיים לניתוח בזמן אמת של מצב המנוע וביצועיו.

דילוג לתוכן