טריפל סי בקמפיין בכיכובו של אלי יצפאן

על רקע הרפורמה המהפכנית של השוק הסיטונאי, חברת טריפל סי עולה בימים אלו בקמפיין רחב, בכיכובו של השחקן והקומיקאי אלי יצפאן, אשר יופיע בכל ערוצי הטלוויזיה, בעיתונות וברחבי הרשת. במסגרת הקמפיין, מציעה טריפל סי הטבה לחיבור עצמי – תשתית וספק לכל המהירויות, במחיר משתלם של 55 שקלים כולל מע"מ לחודשיים הראשונים. את ההתחברות יוכלו כל הלקוחות לבצע בצורה עצמאית לחלוטין וללא התערבות של גורם אנושי.

במסגרת הרפורמה הסיטונאית, משרד התקשורת הורה לבזק למכור קווי תשתית לספקיות האינטרנט וביניהן לטריפל סי, מהלך המאפשר לספקיות למכור חבילת שירותי אינטרנט, של ספק ותשתית, ישירות ללקוח. היתרון המשמעותי ביותר של המהלך הזה הוא הקלה על חיי הצרכן, מכיוון שמרגע החיבור תהיה לו כתובת אחת אליה הוא יוכל לפנות במקרה של תקלה. בנוסף, הרפורמה יוצרת תחרות מחירים בשוק, כאשר טריפל סי מגדירה מחירים שיכולים להביא להוזלה של עד 40% מהמחיר הקיים בשוק.

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי: "בימים אלו אני מבצעים עליית מדרגה משמעותית ויוצאים בקמפיין נרחב במדיה הטלוויזיונית, מהלך בקנה מידה ראשון מסוגו בשבילנו. הקמפיין הטלוויזיוני מנסה להעביר את הקונספט של המהפכה שמתרחשת בימים אלו, באמצעות דמותו הקורעת של אלי יצפאן, אותה מהפכה שלא רק שאנחנו הנענו אותה אלא אנחנו גם מובילים אותה. בבסיס הקמפיין עומדת העובדה שאנשים עדיין לא מבינים את הכוח של מה שמתרחש במהפכה של השוק הסיטונאי ואנחנו רוצים להביא לידיעת הציבור שאפשר לקבל שירות הרבה יותר טוב, הרבה יותר חזק וכמעט בחצי כסף. "

בנוסף, לשירותי אינטרנט, טריפל סי מספקת שירותים טכנולוגיים במספר אפיקים מרכזיים, כגון: מחשוב ענן, שירותי אירוח, שירותי מחשוב ואינטגרציה ועוד. על מרכיבי השירותים והמוצרים – בהם: מתקן אירוח משוכלל, ענן המחשוב הציבורי הראשון בארץ, אספקת שירותי תקשורת ואינטרנט, ניסיון עשיר ומגוון באספקה, אינטגרציה ושירות לתשתיות מחשוב מגוונות ואירוח לסביבות ייצור וסביבות חירום, מאפשרים לחברה בפעילות ובחזונה להפוך לחברה המספקת פתרונות טכנולוגיים כוללים, העונים על צרכי הלקוח בשירות ומענה מקצועי, אנושי ואישי מקצה לקצה. לאתר החברה: https://www.ccc.co.il/heb/index/

דילוג לתוכן