טנגרם בצעה פרויקט אינטגרציה באל-על לקראת השקת

כרטיס אשראי ממותג לחברי הנוסע המתמיד

טנגרם, חברת בת של מטריקס, סיימה פרויקט אינטגרציה בחברת אל-על שיסייע לחברה להשיק כרטיס אשראי ממותג -FLYCARD   – עבור מועדון הנוסע המתמיד.

 

אל-על הסיקה כי הצלחת כרטיס האשראי החדש מחייבת שדרוג משמעותי של התשתיות הטכנולוגיות ויצירת אינטגרציה דו-כיוונית, לשם העברת מידע בזמן אמת. טנגרם ישמה פתרון מתאים המבוסס על מערכת DataPowerשל יבמ, המשמשת להעברת מידע בין ארגונים ובין אפליקציות שונות בצורה מהירה, אמינה ומאובטחת.

פתרון DataPower  מאפשר טיפול בנושאים של שלמות המידע, סודיות המידע ואי הכחשה מצד המשתמש, תוך שימוש במפתחות אסימטריים לביצוע פעולות של חתימה דיגיטלית על המידע, הצפנת טווח התקשורת וזיהוי הפונה על ידי תעודות דיגיטליות. המערכת מבוססת PKI ועומדת בדרישות הרגולטוריות. טנגרם יישמה את הפתרון באמצעות שימוש בסטנדרטים של WebServices-* לצורך עמידה בדרישות אבטחת מידע של אל-על.

 

לדברי פטריק משה פרלשטיין, מנהל תשתיות האינטרנט באל על: "הפתרון שפיתחה עבורנו טנגרם מאפשר יצירת קשר עסקי רצוף ואמין עם שותף עסקי מרכזי, ללא מגע יד אדם. כל הקשר מאובטח ברמה הגבוהה ביותר ומבוסס על יכולות מובנות של המוצר, לרבות אפשרות להרחיב את השימוש לשותפים עסקיים נוספים, תוך זמן הטמעה קצר וללא צורך בשירותי יעוץ נוספים. "

 

לדברי גושה בלינקי, CTOטנגרם: "פתרון ה- DataPower של יבמ הינו פתרון מוביל בעולם בתחום XML Gatewayעם יותר מ- 2,200 התקנות בעולם. בניגוד לפתרונות XML Gateway אחרים, DataPowerהוא מוצר plug&play פשוט, בעל ממשק עבודה אינטואיטיבי, מצריך מעט מאוד השקעה לצורך חשיפת שירותים וזמן התחזוקה השוטפת שלו שואף לאפס. הפתרון מאפשר ללקוחות לנהל את הממשקים בצורה מרכזית ותואם את מדיניות אבטחת המידע הנדרשת, באמצעות הגדרת קונפיגורציה וללא צורך במעורבות של מפתחים. מערכת DataPowerהיא גורם שמאפשר חשיפה של העסקים והגדלת אופרינג ללקוחות ולשותפים."

דילוג לתוכן