טלדור תפיץ באופן בלעדי את מוצרי הזיהוי הקולי, זיהוי דיבור וזיהוי הדובר של חברת E2M
נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור: "המערכת הוכיחה את יכולתה לחסוך בעלויות משמעותיות למעסיקים, עלויות שמגיעות עד לכדי מיליוני ועשרות מיליוני שקלים בשנה".
חברת טלדור חתמה לאחרונה על הסכם הפצה בלעדי עם חברת E2M. ההסכם מעניק לטלדור זכות הפצה בלעדית על כלל מוצרי הזיהוי הקולי, זיהוי דיבור וזיהוי דובר של החברה, המתמחה בפתרונות זיהוי דיבור, המשלבים את הטכנולוגיה של חברת Nuance המובילה העולמית בתחום.
חברת E2M מובילה בשנים האחרונות את תחום-זיהוי הדובר, זיהוי הדיבור וה-IVR בישראל, ומוצריה נמצאים כיום בשימוש פעיל במספר חברות מרכזיות, ביניהן בנקים מובילים, חברות תקשורת, קופות חולים וכן רשויות מקומיות וארגונים ממשלתיים
המערכות שלE2M מספקות פתרונות ומוצרים לזיהוי דובר, מערכת המזהה באופן ביומטרי את האדם המתקשר על פי הקול שלו, וזיהוי דיבור, שבבסיסה טכנולוגיה המבינה דיבור ומנהלת דיאלוגים עם הלקוח בשירותים עצמיים , בדומה לנציג השירות. המערכת מספקת מידע או שירות ללקוח, תוך הפחתה משמעותית של השימוש בנציגי שירות, ותוך מזעור זמן ההמתנה למענה כמו גם מעבר מייגע בין תפריטים ארוכים ובכך חוסכת עלויות גבוהות לארגון ומשפרת משמעותית את חוויית השירות ללקוחותיו.
המערכת מבינה במהירות כל סוג של אינפורמציה המועברת על ידי קול אדם, ומאפשרת מגוון רחב של שימושים, כגון: שיטוח IVR כלומר, שיטוח הענפים במענה הקולי, ושימוש במלל חופשי לניתוב המתקשר, יצירת אפליקציות "שימוש עצמי" במוקדי שירות לביצוע פעולות עצמיות על ידי דיאלוג של אדם מול מכונה, זימון תורים או קביעת פגישות , הפיכת טקסט אינפורמטיבי למלל המונגש ללקוח (כגון הקראת חיובים), ופונקציות רבות נוספות.