טאבולה משיקה "פיד חדשות", המביא לרשת הפתוחה חווית גלישה נגללת, עם המלצות על תוכן, וידאו, מוצרים ועוד

ה- New York Daily News מהווים שותפים להשקת "Taboola Feed"
ניו יורק, 24 במאי 2017, (BUSINESS WIRE(:

טאבולה, הפלטפורמה המובילה להמלצות תוכן, השיקה היום את "Taboola Feed" – פיד נגלל, אשר מייצר חוויה חדשה לחלוטין של גילוי תוכן עבור מפרסמים ואתרי תוכן. לאחר קריאת מאמר, משתמשים יוכלו לגלול באופן אינסופי כדי לגלות תכנים שונים, כולל תוכן כתוב, וידאו המנגן בתוך הפיד, מוצרים, אפליקציות להורדה ועוד. טבולה הכריזה גם כי ה- New York Daily News יהיה שותף המדיה הראשון שיבחן ויטמיע את "Taboola Feed" בדפים שלו לניידים ולמחשבים נייחים.
טאבולה, אשר מגיעה כיום לכמיליארד משתמשים בחודש ברחבי העולם, השיקה טכנולוגיה זו כדי לענות על הרגלי צריכת התוכן שנוצרו במדיה החברתית. "Taboola Feed" מספק ערך משמעותי לצרכנים שכבר התאימו עצמם לחוויה דומה ברשתות החברתיות, שם הם מבלים זמן ניכר. ה- New York Daily News וגופי מדיה אחרים המשתמשים ב"Taboola Feed" כבר זיהו גידול בהכנסות לצד מעורבות גולשים משופרת. כחלק מכך, "Taboola Feed" מציע למפרסמים את ההזדמנות להגיע לקהלים בדרך ממוקדת יותר – עם הפורמטים הזמינים כיום בהיקף נרחב ברשתות החברתיות, אבל – לצד תוכן מערכתי בטוח ואיכותי.
ממשק הפיד מציף 'כרטיסים' של מידע ופורמטים שונים. לאתר התוכן יש שליטה מלאה לגבי אילו כרטיסים צריכים להיות אורגניים (מציגים את התוכן שלהם) ואילו כרטיסים צריכים להיות ממומנים (בתשלום ממשווק, תוכן ממומן, וידאו כחלק מהפיד, מוצרים, אפליקציות, ועוד). הכוונה היא לעודד את הקוראים לבלות זמן נוסף באתר ובתוך הסביבה של גוף המדיה, ולהמשיך ולחשוף אותם לתוכן נוסף שיהיו מעוניינים בצריכתו. מאז הפעלת Taboola Feed בדפים של ה- New York Daily בחודש שעבר, חל גידול של 26 אחוז בהכנסות, ו- 40 אחוז במעורבות במכשירים ניידים.
"התנהגות המשתמשים משתנה ככל שהסביבה הדיגיטלית מתפתחת. פלטפורמות של מדיה חברתית הרגילו קוראים להתנהגות של גלילה מתמשכת", אמר גרנט ווייטמור, סגן נשיא דיגיטל, ב- New York Daily. "Taboola Feed משקף את החוויה הזו ומייצר ממשק למעורבות גבוהה בכל דף, כפי שהתאפשר עד עתה רק במדיה חברתית. אנו נרגשים לעבוד עם טבולה כדי להיות חלוצים בדור הבא של הרשת הפתוחה".
"דמיינו חוויה דמוית אינסטגרם או פייסבוק אשר מתחילה כאשר מאמר מסתיים באתר האהוב עליך. אני לא יכול להיות נרגש יותר מיצירת מהפך מוחלט בכל קו המוצרים הקדמי שלנו, כחלק מהשנה העשירית למסע שלנו. המהלך מסמן את סוף עידן 'כלכלת הווידג'יטים', והזדמנות לאפשר קידום של אינטרסים מתנגשים, שחברות המדיה מחפשות לבנות לרוחב האתרים שלהם כדי ללכוד את תשומת לב המבקרים", אמר אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה. "אני אסיר תודה על ההזדמנות לעבוד עם גרנט והצוות ב- New York Daily News על המהפכה החדשנית הזו, ואני בטוח כי האינטרנט ייראה שונה לחלוטין בשנים הקרובות, החל בשינוי שהכרזנו עליו היום".
חווית "Taboola Feed" החדשה תאפשר למותגים להעביר מסרים באופן טוב יותר ללקוחות בעלי ערך גבוה, במחשבים נייחים ומכשירים ניידים, במסגרת סביבה בטוחה למותג. כרגע, בעוד פלטפורמות מדיה חברתית מייצרות מעורבות גבוהה הודות לפורמט ולמידע שבהן, למשווקי תוכן יש שליטה מעטה מאוד לגבי המיקום בו התוכן והוידאו שלהם עלולים להופיע. "Taboola Feed" מספק חוויה רציפה דומה – כולל הנתונים הנדרשים למיקוד בקהלים המתאימים – אבל עם מיקום לצד תוכן איכותי ותוכן בטוח למותג.
"אני מאמין כי חווית המשתמש ברשת הפתוחה השתנתה, והפכה לרציפה, כשהיא מתרחקת מהפורמט של ווידג'יטים המופיעים בראש, באמצע, בצד או בתחתית מאמר. יש לנו הרבה מה ללמוד מהרשתות החברתיות מהבחינה הזו", אמר סינגולדה. "אני מאמין כי מפרסמים צריכים לקבל גם פורמטים מדהימים וגם את היכולת להגיע לקהל המתאים – תוך שהם מוצגים באופן טבעי באתרים ובתוכן הטובים ביותר, בסביבה בטוחה. Taboola Feed הוא רק הצעד הראשון במשימה זו – להגיע לקהלים בקנה מידה גדול תוך שמירה על בטיחות מותג".

דילוג לתוכן