חטיבה חדשה ב- Nespresso ישראל

נספרסו ישראל מובילה מהלך אסטרטגי ומאחדת את מחלקות הדיגיטל והסחר האלקטרוני לחטיבה אחת
את החטיבה החדשה ינהל החל מהחודש, רוני אלגביש, סמנכ"ל דיגיטל ואיקומרס (CDO)
חברת Nespresso, החברה המובילה בתחום הקפה והקפסולות, קיבלה החלטה אסטרטגית לאחד בין מחלקת דיגיטל ומחלקת סחר אלקטרוני לחטיבה אחת במטרה להוביל חדשנות דיגיטלית בכלל ערוצי הארגון. מדובר בשינוי שאינו נפוץ בחברות בישראל, ונספרסו נחשבת לאחת החלוצות בהובלת מהלך מסוג זה. החטיבה החדשה תנוהל על ידי רוני אלגביש, מי שניהל עד לאחרונה את פעילות הסחר הדיגיטלי של החברה. במינויו החדש יוביל אלגביש את אסטרטגיית המותג הבינלאומי לגישה רב ערוצית, חדשנית וממוקדת לקוח גם בעולמות האונליין. במסגרת תפקידו יהיה אחראי, בנוסף לסחר האלקטרוני, גם על מדיה דיגיטלית ופעילות נספרסו ברשתות החברתיות, וכן תחתיו ינוהלו פרויקטים לשילוב אמצעים דיגיטליים בבוטיקים ובנקודות המכירה הפיזיות.
משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל: "החשיבה על המבנה החדש נבעה מהבנה שעולם הדיגיטל והסחר האלקטרוני לא יכול להתנהל יותר כערוץ נפרד, אלא חייב לדעת לתת מענה רוחבי לצרכי הארגון ולהמשך הובלת חדשנות ביצירת רגעי הצריכה בקרב לקוחותינו".
לרוני ניסיון עשיר בתחום הסחר הדיגיטלי ובעברו הקים וניהל פעילויות איקומרס בחברות מובילות בתחום הקמעונאות בישראל, ביניהן קבוצת אלון (מגה, ורדינון, נעמן, מועדון You), מותג העיצוב "חפצים" – ועוד.

דילוג לתוכן