חג הקניות הישראלי ברשת חוזר בפעם החמישית

 

 

יותר מ-1,400 עסקים ישראלים ישתתפו ב -ShoppingIL,
ביוזמת Google

 

ShoppingIL יתקיים ב-7-8 בנובמבר ויפתח את חודש הקניות האינטרנטיות; בתי העסק יציעו עד 70% הנחה ומגוון מבצעים מיוחדים בחגיגה שכולה כחול לבן

 

הגולשים הישראליים פותחים את חודש הקניות המקוון עם חגיגת הקניות כחול-לבן ברשת, שתיערך השנה בפעם החמישית. במשך 48 שעות, החל משעה 00:01 ב-7 בנובמבר יתקיים ShoppingIL ובמסגרתו יוצעו הטבות ומבצעים מיוחדים של מיטב החנויות והרשתות במגוון רחב של תחומים: אופנה, ילדים, סלולר, מחשבים וגאדג'טים, מוצרי חשמל, עיצוב הבית, בריאות, טיפוח, תיירות ועוד.

 

מיזם ShoppingIL נולד לפני כ-5 שנים ביוזמת Google במטרה לקדם את תעשיית המסחר האלקטרוני המקומית, העלאת מודעות וחשיפת הצרכנים לעסקים ישראליים שמוכרים ברשת. כ-80 אחוז מהעסקים המשתתפים בימי המכירות הם עסקים קטנים עם פחות מ-20 עובדים. המיזם שם לעצמו דגש לתת במה לעסקים, בכלל זה עסקים קטנים, למינוף הפעילות שלהם לצמיחה. כל העסקים המשתתפים יופיעו באתר המרכז את החגיגה בכתובת shoppingil.co.il.

 

כמו בשנה שעברה, גם השנה יתקיים ShoppingIL במתכונת פתוחה המאפשרת לכל בית עסק מקוון בארץ לקחת חלק בחגיגה, כאשר גובה ההנחות, מספר המבצעים או הדילים השונים יהיו תחת אחריותו הבלעדית של בית העסק ויופיעו באתר בית העסק. חשוב לציין כי בתי העסק המשתתפים ב-ShoppingIL אינם נדרשים לשלם עבור ההשתתפות או הפניות מהאתר.

 

למעלה מחצי מיליון ישראלים השתתפו בשנה שעברה בחג הקניות הישראלי ברשת, ShoppingIL בו השתתפו כ-1,300 עסקים. אלו הפכו את 48 שעות המכירה לחגיגה לצרכנים ולעסקים הישראלים, בדומה לסייבר מאנדיי האמריקאי. בשנה הראשונה של ShoppingIL עמד מספר העסקים המשתתפים על כ-150 בלבד.

 

השנה חוברת Google למספר חברות שתורמות כל אחת מניסיונה ויכולותיה בכדי להפוך את ימי המכירות לחגיגה אמיתית. את זירת המבצעים החמים מפעילה zap השוואת מחירים. האתר הקים פלטפורמה ייעודית שמציגה כ-7,000 מבצעים אטרקטיביים מאלפי עסקים ישראלים. העסקים יציעו אלפי מוצרים בהנחות ובהטבות מיוחדות כמו מבצעי 1+1, מבצעי הנחה ,אפשרויות משלוח חינם ועוד.

בין 1,400 בתי העסק שכבר הבטיחו את השתתפותם השנה: קרולינה למקה, שופרסל, סופר פארם, דלתא, גוטקס, דורין פרנקפורט, שופרא, גולף אנד קו, קסטרו, לוריאל, עזריאלי, יוניליוור, פתאל, טרמינל X.

 

השנה, בפעם הראשונה מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה מציגים באתר ShoppingIL מתחם כחול לבן שיציג מעל ל-100 עסקים מקומיים המוכרים מוצרים בעלי תו "מיוצר בישראל". בין האתרים המוצגים במתחם זה ניתן למצוא את סנדלי שורש, כתר פלסטיק, מיכל נגרין, שלומית אופיר, סבוקלם ועוד

 

Yellow (פז), לאומי קארד, הסטארטאפ Fetchy, דואר ישראל ושירות השליחים של חברת Gett מציעים אף הם הטבות מיוחדות לעסקים המשתתפים בימי המכירות בתחום השילוח והסליקה.

 

על פי מחקר עדכני (ספטמבר 2018) שערכה Google על הרגלי קניות ברשת, כ-86 אחוז מהישראלים קונים אונליין. הקטגוריות הפופולריות לקנייה הן ביגוד ואופנה (61%), אלקטרוניקה וגאדג'טים (53%), קוסמטיקה וטואלטיקה (30%) ומזון ומוצרי ילדים ותינוקות (27% כל אחד). שלוש הסיבות המובילות לרכישה ברשת על פי הישראלים הן 75 אחוז בגלל מחירים טובים יותר, 58 אחוז מעדיפים את הנוחות בתהליך הרכישה ו-32 אחוז מעידים כי מגוון המוצרים גדול יותר.

למעלה מ-50 אחוז מהישראלים מקבלים החלטה על רכישה בתוך דקות ספורות מרגע שהחלו את החיפוש אחר מוצר בתחומי ילדים ותינוקות (56%), מזון (66%) ומוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה (53%). מרגע קבלת ההחלטה ועד לרגע הרכישה.

דילוג לתוכן